Att va en gentleman betyder inte slav. TJEJER!!!

Öppna dörren, hej å hå. Kan man väll göra själv?..

Varför är tjejer inte lika mot killar isåfall?

Om det ska vara "pinsamt" för killen att inte betala för tjejen. Varför är det inte lika gärna pinsamt om tjejer inte betalar för killen?

Vem har bestämt den regeln?..



Gör så, gör det bla bla GÖÖÖR DET SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!!!



"Om man är en kille så måste man göööra allt mot sin tjej, för desto mer man offrar och gör, desto bättre är man" TYCKER JAG VERKLIGEN INTE.




Lyssnade på ett par som satt och pratade på tunnelbanan en dag.



Han satt som en liten mus brevid henne och höll om henne, klappade henne, pussade henne, behandlade henne som en prinsessa.
HON. Satt där och snackade om en annan kille med tjejkompisen som var med. Hur snygg han var och att han har börjat smsa henne.

Jag trodde seriöst inte mina öron hhaha. Sitter hon och pratar om en annan kille när hennes är brevid?
Dom var ett par. Det syntes.

Hon var som ett svin mot han. "MeeHN ja vill ha mina fötter DÄR" "Meen hahaha eru dum i huvudet elleer det va as länge sen" Osv sånna kommentarer - idiot.
"När vi kmmr hem måste du göra det, JO DU MÅSTE"

Han satt bara där med ett litet gulligt ansikte och log. Hon ligger i hans knä och är "As ball".
Äger HEEELA  världen.



Han sa inte emot henne EN gång. Jag blev seriös irriterad. Va fan gör hon? Allvarligt skärp dig??

Men sen... vad fan gör han haha.. Varför vågar han inte säga ifrån? Även om han kanske är helt galen i henne.
Hon bestämde allt och allt han sa va fel.

Hon var dryg, otrevlig och bara sjukt i huvudet mot honom. VARFÖR ÄR DU MED KILLEN OM DU SKA VARA ETT SVIN? Är du med honom för att visa uppmärksamhet? Eller för att göra någon annan avis?


Jag undrar hur många killar det finns som vågar säga emot sin tjej.
Verkligen SÄGA EMOT. Inte bara "me ihihaha vafan göre duu"
UTAN "VEM FAN ÄR DU GÖR DET SJÄLV?"
Okej, man vinner inget på att vara otrevlig.
Man vet nog själv vart gränsen går och hur  hårt man kan ge tillbaka.
Men bara för att man vet det betyder det inte att man gör.
Är vissa för fega?

Det finns ju inget finare än när man ser en kille vara en riktig gentleman mot sin tjej haha.
Inte larvigt och överdrivet, utan charmigt och betydelsefullt. Bry sig och vara vänlig men ändå visa att man faktiskt har ett eget liv och kan inte bli styrd.


Visst jätte gulligt att offra kvällarn med killarna för att sitta i din soffa och gosa. Eller komma försent för din skull osv.

Men när går det egentligen över gränsen?

Man kan inte droppa sitt liv för en tjej. Varför gör så sjukt många det?.....

När dom väl inser att dom inte orkar, pga att oftast "kompisarna har märkt" så blire slut.

Det behöver ju inte ta slut mellan två personer bara för killen är uppriktig och visar att hon inte kan styra hans liv.



Ere kanske så att tjejer vill visa inför andra vilken kille man har och därför driver man på lite så att killen "överararbetar" för att visas vara bra, se ut som en grym kille?

När det bara ser HEMSKT ut.






























Fredag, vadå måste jag gå ut? Bio, vadå måste jag ha sällskap?

Ahhmen guuud alltså det är juh freeeedaaag idaaa, fest, skumpa, fest, fylla, brudar, grabbar, musiiikeeen.

Nej. Snarare..


Alla dricker för mycket, bullhållplatsen i timmar "asså vasaru, när kommer bussen"   random " öhm, om en timme"

"VAAAh, neei gud fannn dååh..  (fem min senare, däckad i en buske)


Ungefär så det går till för många på dessa "FReeedaagaar yaaay"
Inte för alla, men riktigt många haha. Det är så sorligt, det är så äckligt, pinsamt och jag är trött på det.
Så jävla trött.


Ja har gått på många fester, ja har varit med om busshållplatser många gånger haha. Nu går jag på fest väldigt sällan, gör hellre andra saker.
Jag är så trött på allt det där. Jag är t.o.m trött på krogen.

Ibland kan det vara riktigt roligt när man verkligen är taggad, men vad är det man egentligen är taggad på när man planerar utgång? E man verkligen taggad på att stå vid en bar och trängas med massa fyllon över hela sig?


Det är mycket roligare EGENTLIGEN  att "chilla" haha på ett soft ställe med skön musik och inte för mycket folk.

Jag gick ut väldigt mycket för bara nån månad sen. Men nu har jag nästan fått nog av det.
Kräks är vad jag vill göra när jag tänker på miljön runt om mig när jag är ute.

Det roliga är att träffa kompisarna och lyssna på musik som man hör riktitigt högt haha. Men hur ofta är det bra musik ute ändå... Samma tecno låtar, samma rihanna hela tiden. VAFAN, BYT MUSIK NÅN GÅNG? BYT STIL!

Varför kan man inte slänga in lite Ice cube och annat på stureplans klubbar haha. VARFÖR ÄR DET SAMMA UPP MED HÄNDERNA I TAKET MUSIK HELA TIDEN... INTE ENS BRA?

När man är på semster och går ut är det verkligen en heeelt annan sak. ALLTID KUL DÅ.

Men nu är ju det här bara min åsikt.



Att det ska vara så viktigt att bara för det är helg så ska man ut och supa, eller gå på hemmafest eller annat. VAFAN, nej jag kanske vill vara hemma och plugga. Hahha. Ne men. Att man kanske hellre drar på bio eller hyr hem filmer. Bjuder hem lite kompisar och har kul med dom hemma.

Det har ju nästan blivit så att man ska skämmas om man inte berättar nått kul man har gjort i helgen. Nått som är "kul" i allas öron. Alltså typ den vanliga

"Ne asså jag va ute"
"Jag va på hemmafest"  Bla bla bla !!!!!!!!!!OCH!!!!!!!!!

Och om man sen säger "Ne asså jag var bara hemma och chillade, väldigt trött"

I huvudet på den andra .. (ahm shit han e typ mobbad, har han inget liv, varför har han varit hemma sjukt"

Men svaret blev "Jaahaa okey va skönt"

ELLER

"Hahaha ofta du va hemma på en FREDAG KVÄLL?"


JA DET KANSKE MAN ÄR VADÅ VEM ÄR DU? Måste man gå ut bara för det är helg?
Måste man supa bara för det är helg?


Fan ja super påväg till skolan om det passar mig bättre haha. Om jag kanske är mer sugen då.








BIO -

Om man går på bio ensam. Då är man ett freak.   NEJ!
Egetligen är man ju inte det.
Jag har gått flera ggr ensam på bio, men då tittar alla på mig som om jag är mobbad eller har blivit dumpad av killen som skulle kommit. Det är skönare att gå ensam, då slipper man någon som kanske gillar att prata under bion, som ska sitta och viska allt i ens öra. FAN TYST, NU KOLLAR JAG PÅ FILM.

En gång satt en person och pratade med mig så mycket att jag missade hela jävla filmen.
Fick gå och se om den.







RSS 2.0