Hur många är otrogna? Dampa inte bara för att!

.

Känner folk knuffar även fast man inte rört dom? Ler man och tittar på någon, kan det tolkas negativt?
Är man beredd att säga saker bara för att?  När man inte vet något?

Få damp för ingenting och känna världens hot, när man bara ville väl.
(Hur snäll man än är så blir det problem, varför?)

Men bara för att vadå..? Finns ingen förklaring.

Det finns inget värre än personer som ska snacka massa blajja och bara försöka få en liten kick i sig själv som säger att nu har man varit skitgrym. Sånt är något man bara ska fullständigt ignorera! Det går inte att prata med sånna människor.
Det funkar inte..

När jag va på ljungrens för ett tag sen så satte jag mig ner på en soffhörna för att vänta in en kompis som skulle gå och köpa vin.  När jag satte mig där knackar en kille mig på ryggen och vill att jag sätter mig med hans gäng.
Ja tänkte lixom, a visst varför inte.  Så sen viftade jag åt mig kompis vart vi satt.

Killarna va fyra stycken och en satt bredvid mig, den andra mittemot och dom andra vid kanten av bordet, typ på marken haha. Lågt bort.

Han bredvid mig ville hela tiden prata i mitt öra, när jag samtidigt ville njuta av musiken och inte lyssna alls.
Men han ville verkligen förklara massor så jag satt och var trevlig :).  Men efter en stund så ville dom bjuda oss på massa mer vin. Å mera, å mera. Å tillslut kände jag att, nu kan jag inte dricka mer. Då vart ja ganska så packad.
 Allt var superkul o a ni vet. Allt han bredvid mig sa va as kul haha.. 
Men han som satt mittemot mig var väldigt konstig. Han var typ rockare/någonting annat skumt.
Han hade väldigt konstiga kläder måste jag säga, men vart väldigt snyggt!! Rockare klär sig oftast väldigt coolt och bra tycker jag.

Efter ett tag så viskar han bredvid mig och säger ”Är inte han fett snygg?” Och pekar på killen framför. Då började jag småfnittra lite och sa ”jaa det tycker jag”.  Och så pratade vi om hans klädstil och tittade på han.

 

Då helt plötsligt får han framför världens utbrott och lutar sig över bordet och drar i sin kompis och säger.

”Vafan snackar ni massa skit om mig för, vad fan har jag gjort? Asså jävla idioter bla bla”

Jag förstod ingenting, blev helt chockad. Vi pratade positivt om honom. Men han tog det så sjukt hårt mot hjärtat och började skrika massa skitsnack. Jag blev så irriterad att jag sa till min kompis att jag ville gå där ifrån. Men han bredvid mig övertalade mig om att stanna.

Då tänkte jag försöka prata med han framför och säga vad vi egentligen pratade om, och att vi inte snackade skit. När jag närmar mig han så säger han för sig själv och tittar ner i bordet as lack ”Men ja hatar när andra snackar skit, speciellt sådär nära” O massa mer.  Jag tittade på han som ett frågetecken och försökte förstå om han gick på något eller om han bara fick dampanfall.

Sen gick jag och satte mig på min plats igen och tittade bara på han. Sen ser jag hur han pratar med sin kompis om oss och man ser att han säger att vi har gjort något dumt.

Blev as irriterad. Jag lutade mig över bordet och tog hans hand och sa till han att vara lugn och titta på mig. Han måste seriöst ha gått på något. Fullt onormal, haha.. 

Så sa jag till honom och verkligen höll hans blick, ”jag har absolut inte sagt något illa om dig, vi pratade om din klädstil och jag måste erkänna att du klär dig grymt coolt”

Då såg jag i hans ögon att han blev något lugnare. Men ändå fortsatte lite å sa

 ”Jaha, a okej hehe, men asså, fan ja trodde, men okej haha, a snällt av dig tack tack ok tack”

Jag lovar, han pratade så. Som en förvirrad människa.

Sen satte jag mig bredvid han resten av kvällen och försökte få han och inse vad jag tyckte.

Efter en halvtimme blev han som förälskad i mig. Och tyckte jag var så ärlig och social.

Men kunde han inte tagit reda på det innan han dampade sönder på mig?

Ne tydligen inte. Men det accepterade jag ändå. Ibland får man låta andra skrika och gapa och bara skämma ut sig innan man säger vad som stämmer och ger en förklaring. Alla måste ju få säga sin sak.

Men frågan är om alla säger rätta saker?

 

Samma kväll när jag var på väg hem fick jag massa sms från han. ”Du var så speciell, bra tjej”

Den här killen bodde ihop med sin tjej…… Han ville t.o.m att jag skulle göra han sällskap hem.

För det första skulle jag ALDRIG följa med en kille hem från krogen. ALDRIG.

Och för det andra så skulle ja nog ännu mindre göra det om jag vet att en tjej finns där hemma. Haha.

Han sa att det inte var så bra mellan dom…. Såklart bara för att få mig att lätta på allt och följa med.

Några dagar senare addar han mig på facebook. Han skrev som en väldigt konstig människa ahaha. Hade verkligen svårt att tyda hans meningar.. Men han vill ses.

Fyfan.. Stackars flickvän…. Hur många gör såhär? Tänk om jag hade följt med han hem?

Men han verkade vara en väldigt osäker person som bara mumlade massa prat och inte ens visste vem han själv var. Märktes så mycket på han.

 

 Han hade typ dom här ögonen....

 

 

 

 

 

 


Har alla blivit desperata och porrskadade?

Ja tror att våran tillgång till porr på datan har gjort alla förvirrade om vad sex innebär.
Alla har blivit fullkomligt porrskadade.


Ja har ett starkt minne av när jag va på en fest.  !!!!Kvalitet inte kvantitet!!!

Jag skulle hämta min väska för att åka hem. Men innan ville jag gå på toaletten. När jag öppnade toaletten så hör jag att några står i ducshen, den är inte på. dörren till duschen va genomskinlig så jag kunde se. Det va en kille och en tjej.
Tjejen hade bar överkropp men bh på sig. Killen stod bara i kalsonger.
Han kan ha varit i 19 års åldern, tjejen  va inte mer än 14.
Jag sätter mig på toletten och lyssnar på vad dom pratar om. Samtidigt som musiken från festen hörs utefrån, och hur alla tjejer ska hitta sitt smink som blivit kastat på marken.

När jag har kissat klart, hahah.. Så ställer ja mig upp och tvättar händerna. Då hörde jag lite bättre.
Då hör jag tjejen säga.

"Ne men ja vene om ja vill" Då tittar jag lite mot dom. Tjejen va svinpackad och masacaran va kladdad i ansiktet. Killen va likaså, utan sminket :P.  
 
Killen säger "Men asså, du behöver bara ta av dig byxorna" .  Alltså, när jag hörde det där....
Jag blev så arg, kanske det va lite av min alkohol också, men jag öppnade duschen och ställde mig mot honom och fråga vad fan han håller på med! Han tittade på mig med en chockad blick och gick ut. Då tar ja upp hennes tröja som låg på marken och slänger på henne och ber henne åka hem.
Killen satt utanför i soffan sen med ett flin ja bara skulle kunna spotta på. 
Är det så sex ska gå till? Nu är inte jag världens expert på allt i hela världen. Men det här är ju fan ren fakta, sån här ska man veta är fel... Hur desperata är dom? 

Dom som gör sånt där kan fan inte ens stava till ordet sex.

Det handlar väll om njutning, att fråga varandra, att våga ta för sig.
Inte sätta på en liten tjej som knappt fått rumpan färdig på toan för hon råkar vara lite packad och tuttarna visas mer än vanligt. Fyfan .. Blir lack.


Blickarna möts och killen med bilden.

När man sitter på tåget och kanske sitter framför en person man gärna skulle vilja titta lite extra på, då blir det så svårt att försöka titta samtidigt som inte ska vara för synlig.

Det är fullt normalt att blickarna kanske möts i en sekund haha. Men det finns inget värre än när man verkligen vill titta på någon och det slutar med att blickarna MÖTS I FÖNSTRET! HAHA! Shit vad pinsamt det är..... Å ännu värre om man råkar titta på varann igen, rakt fram.
Jag tror båda känner samma pinsamthet efter. Det ända jag kan tänka när det händer är "FAN, FAN FAN FAN FAN FAN"
Det där är inte kul... hahah!

DET ÄR SÅ JOBBIGT när något vider sitter och sirrar sönder en, eller bara är äcklig. Fy.


En kväll när jag satt på tåget påväg hem från stan så satt det en kille framför mig.
Värsta korta biffen, as fula kläder, snuskigt hår, guldkedja, uack.  Så märkte jag att han tittade mycket på mig men jag låssades som ingenting. Ville bara där ifrån.
Efter en stund så tar han fram sin mobil och vänder den mot mig. OBS: Det satt en kvinna brevid mig....
Ja ser i ögonvrån att han försöker visa något, men jag ignorerade. Då sparkar han lite löst på mit fot med sin.
När jag tittar ner på mobilen så ser jag en bild.
En bild på när han står och spänner sig på gymmet.
HAHAHAHAHAHAHAHHAHA. Shit vad jag garvade i mina tankar hahah... Fy fan vilken S.O.P.A!
Ja blev lite smågenerad och tittade upp på han och gav en diss blick. Nu skulle jag haft ett videoinlägg och visat min "dissblick" haah. Men nej det skippar vi.
Då ler han mot mig och försöker vara as sexig. Hahahah, fyfan!

Trodde han på riktigt att jag skulle skriva ett sms tillbaka "fan va het, va gör du sen?".  '
HUR STOR ÄR CHANSEN ATT MAN GÖR DET?
Går det så dåligt för vissa att man måste ragga på TÅGET? MITT I NATTEN?
Hade kanske varit en rolig historna. Men allvarligt!!!!!!!! 

Som om man bara tänder på musklerna?.. Kan säga att det är något jag själv VERKLIGEN INTE GÖR!!!!
Nu var det hans sätt att ta kontakt. Men svindålig början hahaha..



                            





 

Vänförfrågningar på facebook. Ja skiter i din mage!

Ska man verkligen godkänna alla man får? Nej det ska man INTE!

Jag tycker det är super kul att kunna vara vän med vänners vänner på facebook. Eller bara folk som man känner igen och vet att dom inte är helt random.

Men det finns inget roligare än när någon står och spänner sig på sin bild och skriver i inbox
"Hello, my name is ......, can you see my photo? ;)"


Tror han att jag på riktigt ska svara att jag redan är påväg till han eller?
Ja undrar hur många tjejer det finns som verkligen tänder direkt på sånna här killar och är beredda att snacka med dom hela natten.
Eftersom det nästan aldrig slutar finnas sånna killar - som tror det funkar.

Ska jag bli as intresserad bara för ja ser en spänd mage på bilden? Okej det är väll en bra början.
Men att börja ragga på en tjej genom sin kropp är ju bara hur pinsamt som helst.....

Men däremot kan andra  skriva väldigt korta meningar och inte så på, det är nice.

"Fin tjej :)" eller liknande. Men inte störande.
Å inte ens addar, så man får adda själv om man vill. Det tycker jag om!


Men när man får någon 45 åring eller över som sitter vid sitt skirvbord och spelar as cool. Då tackar man ju nej direkt.
Men sen FRÅGAR DOM IGEN HAHAH. PINSAMT!! Hur svårt kan det va att gå in på porr.

Nu ska jag inte dömma alla gubbar över 45 som sitter vid sitt skrivbord på bilder haha. Men när en helt random gubbe addar en, som man ALDRIG sett förut, då kan man ju inte tänka något annat än att han vill runka till mig.
Det är synd att det är det första man tänker hahah.
Men så har man lärt sig, när man oftast vet hur det slutar, om jag nu hade svarat. 
Har du webbcam? ;) Vad haru på dig? bla bla bla. Det är ju sjukt nice om det är någon man är intresserad av.
Men VEM KAN BLI DET AV NÅGON SOM BÖRJAR STÖTA GENOM ATT PRESENTERA SIN MAGE FÖRST? 
Att säga vad man heter är alltid först så det räkas inte. Fan fråga lite om mig först så kanske det hjälper. 
Hahah, vi tjejer vill höra om oss! INTE OM DIN MAGE, inte än ialfall ;)..


                                                   


Fråga inte frågor du inte vill ha svar på


Det här tänker jag på när jag hör andra prata runt mig. Å när jag möter på sånna människor själv.

När man lyssnar på andra människors problem, så söker dom oftast råd och hjälp.
Någonting som är väldigt jobbig är när man ger råd, och sedan får man bråk tillbaka.
Som om personen tror man försöker bestämma eller styra över en för man försöker hjälpa.
Det är ju inte alls vad det handlar om.

Vissa fungerar såhär. Verkligen inte alla.
Vissa blir så hetsiga och kan inte höra andras åsikter. Men varför frågar man då?
Hade man svarat ett "aa ja förstår"  och INGET mer, då hade nog personen trott att man inte alls brydde sig.
Men bryr mig sig för mycket och säger hur man själv skulle gjort, då blir det världens grej.

När jag va på HM en gång och skulle prova kläder, så hörde jag hur en tjej som stod i rummet brevid och pratade med sin mamma.

Hon sa "mamma kolla vad fint den satt, ellerhur?"    Hon lät väldigt övertygad om att hon va fin så hon hade nog förväntat sig att mamman skulle svara "åååh guud ja"
Men det gjorde hon verkligen inte....
Hennes svar va "Nee, tycker du verkligen det? Du fick ganska breda höfter, tycker du inte?"

Mamman va väldigt ärlig. Även fast hennes dotter va så nöjd haha. Det tyckte jag va bra.
Men då fanns den här saken i dottern.
Hon svarade "MEN VA? HUR kan du TYCKA DET, den sitter ju hur bra som helst?"
Och mamman bara muttrade och sa att hon inte höll med.
Dottern blev as lack....

Hon bad om råd, hon ville höra mammans åsikt...så hon frågade. Men om man inte kan hantera andras åsikter, då ska man inte be om att få höra dom heller.

Det är inget att vara arg på mamman för. Tycker hon tröjan e ful, det e hennes sak.
Om dottern hade velat ha den så hade hon inte brytt sig om vad mamman sa.
Självklart så påverkas man om någon säger nått. Men behöver inte vara så. Jag är inte sån.
Beror på kanske vilket sammanhang det är. Men i sånna här tillfällen skulle jag inte bry mig alls. Men jag skulle ändå frågat. Men skulle aldrig få ett "ush" för jag passar i allt.
Hihih skoja ba. Lite. PASSAR VERKLIGEN INTE I ALLT hahahahahah!!

Men att mamman sa vad hon tyckte var ju inte för att vara elak eller för att försöka bestämma vad för val hon skulle ta. Men det där förstår inte sånna som nu dottern va. Det går inte in i skallen.
Dom som är så tänker i sån kort bana, det är så smalt. Att dom ser bara sig själva. Dom kan inte se andras problem eller åsikter utan att det ska betyda bråk, eller att man trycker ner.

Sånt är as jobbigt.

Några ex på sånna personer beter sig såhär.

Om man frågar
"När skulle du dra?"  Då kan man få ett svar som...
"Jaa jag måste dra nu egentligen men du e så seg på att göra klart"
Typiskt, irriterad, osäker och en person som inte alls ser hur den andra kanske tänker eller tänkte.

Sen något ännu mer jobbigt e när man frågar en till fråga och personen blir ännu mer arg.
Typ.
"Ja men gud förlåt, ja frågade bara, shit" 
då kan man få ett sånt här svar.
"JA MEN VAFAN, ja orkar inte, ja måste verkligen gå NU, NU NU NU!"

Hahah, asså sånna personer är så jobbiga. Det är så irriterande att ha dom runt sig.
Låter som en gammal människa som är trött på livet

Nu kanske det blir svårt att förstå vad ja menar, å hur jag kopplar det till dotterns sätt om tröjan.
Men det finns massa olika typer av den här personligheten
.

Man gör småsaker till världens grej. Å man kan inte höra vad andra har att säga för då tror man att den personen försöker styra.

Att få råd betyder inte att man måste ta dom!

Det betyder inte att man måste lyssna och göra som någon annan sagt. Men det är just det dom tror det handlar om.
Därför blir det bråk.

Lixom, lugn, andas, ja sa bara min åsikt, upp till dig om du vill svälja den eller inte. 


                                               
Det va typ en sån här tröja hon hade på sig. Såg ut som en tönt från landet lixom..
Men gillade hon den så skulle hon köpt den ändå. Nu kanske det va mamman som skulle betalat så det blir svårt om hon ska försöka övertala henne till något hon inte höll med om.

Men ja förstår att mamman sa att hon såg lite rund ut.


TIPS TIPS TIPS
TRÖJOR MED RÄNDER OCH ALLA TYPER AV TRYCK PÅ SER MAN ALLTID MKT MKT MKT STÖRRE UT I!








Tänder alla lampor när man är hemma själv




Jag undrar när man ska sluta vara mörkrädd...
När man går ute i mörkret är det nästan aldrig mörkt, lampor överallt. Så. Inte läskigt.
Men när man kommer hem mitt i natten och hela huset är kolsvart, då ere inte kul.
Inte om huset e tomt.
Det läskigaste är när man ska gå upp för trappan och man ALLDTID tror att någon är bakom haha, så man springer upp. Man skrämmer upp sig själv också så sjukt mycket.

Ibland kan jag småprata lite för mig själv när jag springer upp för trappen hahahhaha. Så man känner att vad som nu finns bakom en ska försvinna. Typ " DU RÖR MIG INTE, nej aaah wii"
Kommer av sig själv hahah. Jätte cp.


När jag är hemma själv, i hus. Då tänder jag alltid nästan ALLA lampor hhahhaha! Sätter på alla aparater som finns, hhaha, ne men bara tv:n. Det känns lite mer som om någon är med då. Även fast man är helt ensam.


Jag tror jag fortfarande har kvar den här skäcken pga att jag ofta tittar på skräckfilm. Har sett för många.
För många bra skräckisar, som det händer saker i som verkligen skulle kunna hända.

Det är inte så att jag tror att det är ett stort grönt monster under min säng. Tror med att någon sitter med en kniv och ska skära mig. Haha, nu e ju frågar... "mår jag bra?"  Jaa det gör jag, fan, inte.   Jo det gör jag!
Ja tror många har samma tankar när man är ensam i mörkret.

Men det finns inget bättre än att vara hemma själv. Göre precis vad man vill utan att någon ska vara i vägen. Man slipper bråka om vilken kanal som ska vara på tv:n, slutar ändå bara att fjärkontrollen pajar. Gjorde det med våran. Jag slängde den på min bror när vi tjaffsade om något haha. Nu är den paj. Segt.

Å man sipper alla åsikter om vad man egentligen borde göra istället för att kolla på film.
SÅ skönt, så man får ta att det kan vara lite läskigt ibland.





Stilar och hur man framstår


Att klä sig för coolt kan sluta med att det blir lite för porrigt. Men vet man gränsen så spelar det ingen roll!

Jag gillar att klä mig i den här stilen. Ja får ofta höra hur fina kläder jag har, balla kläder haha!
Man blir mer intressant med sånna här kläder! Det är sant!

Man klär ju sig efter sin personlighet. Det här passar mig bäst. Kan va lika smart och lika dum i dom här kläderna som andra haha, så det spelar ju ingen roll. Men e man ute på krogen eller någonstans där man träffar människor, så vill ja inte att man ska titta på mig och se massa rosetter.. fyfan.




Men dom som klär sig lite mer strikt anser detta som för vågat. Många. Det tycker jag e korkat.
Man vet ju vart gränsen går, inte alla kanske, men jag vet.


Det är fint med strikta och snällare kläder. MEN SÅ JÄVLA TRÅKIGT!
Här e ex på sånt ja aldrig vill ha på mig. Ja kan inte säga att jag inte äger sånna här kläder. Det gör jag.
Men inget jag använder mer av.








Smaklöst och över gränsen


Den där gant tröjan, den sista. Alltså, HAHAHAHAHAH!!!!
Gant har as fina saker, "fint" rätt trist, gubbigt! Men softa jackor och tjocktröjor. Bekvämt tyg.
Men vissa kläder vill man bara skratta åt HAHAHAH....  hahah..

Dom har inte så mkt "coolt" men ibland kan man faktiskt hitta coola saker där som man kan piffa till hemma.
För inte så länge sen så hittade jag en svart klännig, riktigt fin. Men den e nog mer till bal osv. Men orka köpa en klännig som ska vara i garderoben hela livet. Men jag köpte den och har den som mer chill till stranden och stan. Blandar med bra väska och bh, smycken. Så den inte ser för fin ut..

Hitta ingen annan bild.

Den e cp skön. Men när jag har den sådär med bikini under ere ingen som fattat vad det är för klännig.
Å vart jag egentligen borde gå med den.. mahah! Ja tycker den e fin ändå!


Den här killen e klädd så jävla chill! Gant också. Men kolla skillanden på stilen hahaha!
Den här e hett!



Väntar så att du kan gå förbi

Jag vet att när man inte vill träffa någon, eller blir lite rädd för någon, när man e påväg från tåget lr vad som helst. Så brukar man låssas att man ska göra nått, för att kunna stå still och låta personen passera. Man kanske låssas att man har glömt någon, så står man och funderar haha!!
Det är mkt skönare att kunna ha personen framför sig än bakom sig. (Så man kan ha koll)
Ja brukar göra så ofta om jag ser någon jag inte orkar prata med. Men inte om jag ser en läskig kille. Kanske om jag är på en plats där jag vet att någon skulle kunna hända.

Igår när jag gick till tåget så mötte jag en liten tjej som kom från ett annat håll.
Vi började gå på samma väg och hon gick lite före.

Ja vet inte riktigt vad det va med mig som fick henne att bli skraj. När hon såg mig komma så såg jag på henne att hon vart lite generad och smårädd. Hon va  typ 8 eller nio. Ja vet inte vart hon va påväg men när jag började gå snabbare så kom jag i takt med henne nästan och då stannade hon upp och såg skiträdd ut. Jag blev lite deppig för att hon blev sådär. Ja vet själv hur det är att få chock och tro att någon ska göra nån illa. Man har sett för mkt på film. Men sånna tankar kommer faktiskt. Men nu va ja tjej, så ja förstod inte vad som ja gjorde som va så läskigt... ?
Inte för att det bara är killar som gör folk illa haha, men för hon va tjej. Tjej mot tjej lixom.

Men hon stannade upp och låssades se fundersam ut. Då tittade jag bak på henne och tog av mig mina glasögon så hon kunde se att ja inte va värsta monstret hahah! Så log jag lite mot henne för att på något sätt försöka visa att ja inte ville henne någont. Bara för ja råkade gå brevid henne.

Men hon stannade där uppe på gatan tills jag hade kommit en bra bit. Då tittade ja upp och ser hur hon sakta börjar gå mot mig igen. (Men hon lät mig gå före)

Kommer ihåg det där så jävla väl från när man va yngre. Nu ere inte lika mkt så.
Men hon kanske verkligen hade glömt något eller så. haha. Men nej det hade hon inte! Ja sååg på henne att hon låssades. Det blir så synligt.

Hoppas man e bättre på att dölja sånt nu.  Finns säkert idioter som tänder på den där räddheten


Bry dig inte, låt personen skämma ut sig mer.


Hamnar du i bråk?

När man bråkar med folk, eller hanmar i massa småsnack. Kan va på krogen, hemma, överallt!


När man bråkar med någon och den personen blir ägd, då kommer massa skitsnack från den för att man ska försöööka vinna. Men då förklarar man bara sig själv mer och mer. Hur dum man är, hur pinsamt man är och fantasilös.

När man säger något dumt till någon som man vet är sant. Kan inte personen hantera det, oftast.
Då blir det ännu mer snack och bara massa fjanterier.

Hur man tacklar en sån person?    .  Man bryr sig bara inte. Det coolaste man kan göra!

Att lägga sig i, är bara pinsamt. Att dela med sitt av snack till andra för att vara häftig, e ännu mer pinsamt.  Det märker dom som lyssnar - men inget dom säger.




DRYG E INTE SOFT, INTE HETT, INTE SNYGGT

Ja stör mig som fan på dryga människor! Å dom som ska spela så svårflörtade och balla.
När i slutet det  e dom som visar sig mest "oballa".

Ska ge ex.

1: När man skriver så korta meningar som möjligt.

2: När man svarar på ett sätt som om "hahhaa, thaa, ja e bäst"

3: När man säger en sak, och när jag då flyter på, då får man asstel respons.

4: När man förkortar kanske en hel mening med ett ord. Eller en förklaring med ett ord. Lixom va? Aha så du e ball nu ellee? INTE ALLS!??....

5: Svarar nej på saker för man ska låssas att man har finare val.

6: Påpeka hur andra e och tycka dom gör fel, bara för man själv e för feg och sopig för att göra något sånt själv.

7: Leka ball framför sina vänner för att nå ett mål man ändå inte kommer komma upp i.

När ja va  på krogen för inte så länge sen så gick ja fram till en kille och frågade om ja kunde låna hans tändare. Han hade precis tänt sin. Han tittade upp på mig och sa "eh nej". Medans hans lilla  töntiga brud satt i hans knä as packad och snackade massa skit. Ja ba "eeh, ja såg att du hade en". Då tittar han bort o säger inget.
HAHAHA, aaasså allvarligt? Vilken jäääääävla sopa! Shit, ville bara smälla till han.

Det va på Laroy, å på tal om det stället. JAG GÅR ALDRIG DIT IGEN!
SÄMST LOKAL
TÖNTIGA MÄNNISKOR
SAMMA MUSIK OM OCH OM IGEN
TRÅNGT SOM SATAN
FJORTISPARK.

Inget för mig!

Hej då :D ihiih! /den arga bella





Remember Me

  

Den här filmen är en av dom bästa jag sett. Den är så välgjort och mysig. 
Bilderna är nästan som fina foton och ljuset i filmen är så häftigt. Det där lite coola speciella, snygga men ändå gammalt. Vet inte hur jag ska förklara haha. Men kan man det där så förstår man :).

Det har blivit så överdrivet med Twilight killen, massa fler twilight o bloggar o massa saker.
Ja e så trött på det. Dom förstör ju bara. Nu e han fjortisälskare.
Han är grymt bra skådis och twilight filmen va helt underbar, den var som en saga, allt va så häftigt!
Men behövde dom göra flera än en? Det blir så överdrivet. Jag tycker inte många filmer har lyckats närdet blir fler än en, förutom kanske Rush Hour och sagan om ringen filmerna. Finns fler.

Men ja tycker man förstör mer o mer med twilight nu. Sånt jävla liv om den där killen.
Allvarligt tjejer. Det ser ju ut som om han har sprungit in i en vägg?. Så snygg är han inte!
Han har det där charmiga settet som vi dras till. Ett sjuuukt charmigt leendeeee. Dör för det.
Så han har ju sitt sätt.
Och det visade han verkilgen i den här filmen. Så lugn och bekväm, avslappnad kille. Mmmm yeees!

Jag kan titta på den hundra gångerm den är så jävla sjukt bra! Så fina bilder, så bra musik, sånna bra SKÅDISAR!

Ja tycker filmen är lite udda och det finns inte många av dom, kan det komma fler!!!!


Förlåt pappan. Menade inte sexuellt.



När man ligger och solar länge blir det tillslut väldigt väldigt varmt!!

Så det skulle ju vara skönt med vatten på ryggen. Tex, när någon lägger sig över en blöt och kyler ner.

Idag när ja solade och väntade på kompisar, så sprang det massa småkillar med vattenpistol runt mig. Nakna.

När dom sprang förbi mig så sa jag något jag kanske inte borde sagt då deras pappa var brevid.

För inte sålänge sen så va ja i precis samma sittuation när ja badade med en tjejkompis, men då hörde inte pappan. Den här gången hörde han.

Det jag sa var. "Du kan inte du spruta på mig". Lilla killen som va naken och sandig fattade ju inte på vilket sätt det lät fel. Men det kan man verkligen säga att pappan gjorde hahahah! Vilken arg blick han gav mig, fyfan, blev inte röd, nej nej.. det va lite småpinsamt. Men ville testa gränsen o säga det, men trodde inte att han skulle höra.

När jag sa det till ungen stod han bara med ena handen på snoppen och andra på pistolen o tittade på mig med en rädd blick. Han sa bara "neee"  o hoppade i vattnet igen. Hahah! Jätte söt. Men pappan va inte så söt.
Idiot, ja menade inte så juh.... gah.


Sen en sak som irriterade mig va två 10 åringar som skulle hoppa bomben PRECIS där jag låg. Det fanns plats på hela bryggen, men nej, dom skulle hoppa precis vid mig, o stänka mig i ögonen.
Blev så lack, men sa inget. Deras snack va väldigt roligt att lyssna på haha.
"Ska vi simma dit" "Hoppar du i där så kastar ja bollen på dig" "Gör det coolaste tricket du kan" "Nee, ja vill inte"
haha, så tråkigt.


Men den bästa va ju när det kom två syskon, en va fet. Men lillebror va smal o liten.
"Asså, vi kör tävling, den som skvätter mest vinner"  HAHAHAHAH!! Man vet redan vem som kommer skvätta mest. Hahahahahah!! Kunde inte hålla mig för garv..


Känner jag dig blondiie?



När man är ute på krogen händer det att folk kommer fram och stöter på en, ofta!

Det är jätteroligt att börja prata med folk, sålänge dom inte e svinpackade....

Det kan komma fram tjejer som e så jääävla packade och bara e hur jävla jobbiga som helst.

"Heeeej, få ja smaka den där, koom nu dansar vi". Hahaha allvarligt, vem fan e du blondie?

Så står dom brevid någon kille som har blicken "kan tröjan åker ner lite mer" på henne hela kvällen.
Samtidigt som han småflörtar med mig.
Det e så tragiskt att se. Men jag tycker det är sjukt kul ändå, haha, jag skrattar bara åt dom.

Många hänger och klänger och kan knappt gå i sina höga klackar.

En gång kom det fram en tjej och höll om mig, och började prata med mig.
Hon var runt 25, blond, rött läppstift, kärringparfym och rätt snyggt linne.

(Varför hon egentligen kom fram)

Efter ett tag säger hon.

Tjejer "Ser du Eric där borta"?. 

Jag   "A där ja ser"  (såg inte alls)

Tjejer " A asså han lixom sa..."

Men snälla människa, hur ska ja veta vem ERIC är? hahahah! Så jävla roligt!

Då står det en kille helt ensam och låssas att han inte ser att vi tittar. Så hon och hennes kompis har lämnat honom och gått till mig för att ta kontakt, ÅT HONOM! hahah..

Har han inte modet att gå fram SJÄLV? Så avtändande så ja dööör....

Ja orkade inte förklara för henne att ja inte orkade med en sån tönt. Så ja tog steget själv och gick fram och presenterade mig själv. Utan att säga något om vad hon viskade i mitt öra.

Men tänk nu om ja hade sagt det? Om ja hade avslöjat att han e så jävla pinsamt att någon annan ska säga något åt honom? Hur ska man börja lixom "hej du asså hon där borta sa att".
Låter nästan som om han har gjort mig något... hahah.
Vad hade han svarat då lixom. Vad finns det för alternativ...? Typ. "Ja m precis haha!".
Jaha okej, and? Då blir ju mitt svar "Varför sa du inte det själv då?"


Alla har inte modet att gå fram själv, så ska inte klaga. Men det är ju bara mer pinsamt att skicka sin aspackade tjejkompis som nästan visade hela brösten för mig, utan att ens märka det själv.

Han kunde väll skicka en drink till mig eller nått isåfall. 
Men skulle aldrig ta emot den haha. Men det kanske bara är jag. Vet att man sen då har en svans bakom sig hela kvällen - dom förväntar sig något










Lämnar man matbordet?



Jag avskyr folk som inte kan uppföra sig vid matbordet!

Det värsta man kan göra är att gå ifrån om någon fortfarande äter. Det är så vidrigt! Så gör man bara inte!!

Okej om man ger en liten ursäkt, kanske har brottom iväg osv. Men om man går upp och sen bara slänger sig på soffan eller vad det nu kan vara, då ere bara stört jävla elakt. Ibland när jag är på besök hos andra så kan jag märka dom här sakerna. Jag tycker det är förjävligt! Mamma har alltid lärt mig att när man äter middag så sitter man kvar en stund, eftersom man kanske inte setts på hela dagen. Men vissa sätter sig inte ens, utan tar sitt och går till rummet.

Nu har ju alla familjer sina olika relationer till varandra, så der påverkar ju.  Men när man sitta och vänta in en kompis eller vem man nu än e hos, då tittar man ju mkt på vad som händer under deras middag. Man jämför med hur man själv har det.

Alla har sina olika middagar haha! Det är kul å se!
Men att lämna ett bort när någon inte e klar, det borde inte finnas hos någon familj.

Tips från tidningar, det e skit!







MÖRK CHOKLAD!
GÖR DIG KÅT

SPARRIS
HAN FÅR BONGE

KAFFE
NI FÅR LUST

VITLÖK
HAN FÅR EREKTION!



Hahahah! Alltså okej, det där kanske stämmer en aning. Men tänk alla idioter som läser det och sen kopplar det till sina problem och passar på att trycka i sig chocklad innan killen kommer hem till en.
Pinsamt om man skulle ta fram sparris mitt i allt. "Men du, ja tänkte att detta kanske funkar".  hahahahhaha!
Vill inte ens tänka mig blicken man skulle få. Ja hade aldrig nog slutat garva om ja va kille o en tjej gjorde det.

Vafan.
Finns inget sexigare än självsäkerheten, visa hur man vill ha något och vara överasskande!


Choklad blir man bara fet av ändå, hur kan man känna sig sexig då? Blir ju helt tungt i magen...
Bara ta på sig ett porrigt linne och vara intressant!


Nu låter det som om jag tar det där as seriöst, haha. Men vadå, det står ju i tidningen.
Vilken BULLSHIT!


Här har vi något bra. Öppnar man upp en sån sida med en tjej man gillar, då kanske hon kommer tvivla lite på din kärlek hahaha. Typiskt brudar, så ere. 
Men bara hett om det är ett engångsligg.  Om man nu inte har sina egna fantasier ;)
  
                                                     http://www.sexinfo101.com/


                     
                                                        




Varm och äcklig, hett eller?

Häromdagen när jag va ute och sprang så var jag på sånt pisshumör. Vet inte ens varför... MEN sen hände något som gjorde hela min dag. hahah..

När man är på fest eller bara mkt uppklädd o fin i håret, sminket o allt, så får man ofta komplimanger, men då kan man ändå förstå dom lite.

Men när man är ute och springer och den är största mardrömmen att träffa någon.
 Då får man också komplimang - det gillar jag.

Man känner sig så äcklig och varm och spec i det här vädret. Vilken väder det är :D! Börjar få lite respekt för svergie asså!

Jag sprang över gatan och då får man en man i en bild som ger tummen  upp. Och det sjukaste va att hans dotter satt i framsätet samtidigt haha, typ sju år kanske.

Sen fick man sexy ass av två killar man passerade haha. Fan vad underbart att folk kan tycka man e snygg när man känner sig som mest vidrig. Åååh loove it.




När jag får komplimanger annars är det typ. Vacka ögan, leende, kropp, rolig. Typ.
Men ibland kan det vara jobbigt hahaha. snacka om att man låter (shit vad ja e tuff nu). haha, men inte det ja vill få fram.

 

Utan, när man ligger på stranden. Nu ska ja ta ett ex.

När jag va i egypten och låg på stranden så går det två tyskar förbi och ropar "PERFECT ASS"  och tummen upp.
Nu ligger jag oftast i string på stranden, hatar massa stora ränder.

Man blir ju sjukt glad när man hör sånt haha. Jag tittade bara ner i handduken och log lite för mig själv haha!

MEN, NÄR DET KOMMER ÄCKLIGA KILLAR OCH SÄTTER SIG BREVID EN OCH TROR ATT MAN HAR BJUDIT DOM, DÅ BLIR MAN SÅ LACK. Lixom, VEM FAN E DU STICK?......  Oftast brukar man kunna ge signaler till dom om man vill att dom ska stanna eller inte. Men alla fattar inte det där. Ja kan titta åt andra hållet o låssas som om ingen satte sig på min handduk.

Sen kommer det roligaste. "Får ja smörja in dig i olja". hahahahahhahahh!!
Okej det e fett najs, men inte av någon random på stranden som säkert precis tagit sig på.... a ni vet.

Dom kan komma och sätta sig ner på ens solstol o börja prata. Hahah, ba VAFAN? GÅ?!!.
Men dom får ju värlens utsikt, ben, rumpa, ryggen. Så ska man hela tiden vända huvudet och försöka besvara frågor, på engelska också. SAMTIDIGT SOM SOLEN LIGGER PÅ ANSIKTET OCH MAN KÄNNER SIG SOM EN TOMAT!

Ja blir alltid skit dryg mot sånna killar, om ja inte gillar dom haha... Men dom STANNAR ÄNDÅ! Kan dom lära sig att man inte kan bjuda in sig själv på en tjejs solstol!???

Oftast är det här då utlänningar som gör hahah. Modigare än svenska, så det är ju kul!
Svenne måste ju dricka lite innan någon sånt kan hända. haha elleeeeeer?.. ;).

Men ibland e människor för jobbiga alltså. Hur kan man inte förstå sig på SYNLIGA IGNORERINGAR?
Om man nu kan säga så, hehe, fan borde inte skolka från svenskan.





Men ligger man såhär på stranden skulle jag också gå fram. Fan va het!


Bara sex överallt?

                 
                                                  (Nu syftar jag inte bara på denna tidning)

Idag pratade jag och en kompis om vad många tidningar och denna nu för tiden innehåller.
Det första man kommer å tänkta på är sex. Sex, sex sex sex.

Jag vet att när jag hade fyllt 14, 15 så ville jag alltid köpa en spec tidning. där i slutet av den det alltid fanns sexfrågor, kroppsfrågor osv. Unga tjejer och killar som hade skickat in frågor och så var det alltid en bild uppe i hörnet på en tant eller gubbe som hade besvarat allt.

Jag ÄLSKADE det! Jag ÄLSKADE att läsa allt! Jag är fortfarande väldigt intresserad av sånt.
haha busted. Men ljug inte det är vi ALLA :D!!

Det va i stort sett den ända anledningen till varför jag ville ha tidningen. haha.. och för att kolla horoskop och kändisbilder såklart ;).

Men det första jag gjorde va att slå upp sexsidorna.  Jag har ALDRIG varit intresserad av att läsa. Jag är ingen bok männika. Som kan öppna en bok och drömma mig bort innan jag somnar. Ååhh nej, ja sätter hellre på en film. Men tidningar älskar jag! ( Ja vet att det inte är samma sak) men ändå :).


Men tillbaka till hela grejen nu då.
Att alla dessa, Solo, cosmo, osv. 80% e sex. Hur ska tjejer se på den saken?
Nu vet jag inte exakt åldern för dessa tidningar men jag skulle gissa på att den ligger mellan 15-20 och uppåt.

När jag säger sex, så menar jag. Att det står MÅNGA sidor sånt här. ...

"Hur man känner g-punkten"

"Hur man tänder killen, underkläder, nakenbilder..."

" Så blir du kåt"

"Så håller han ståndet längre"

"Vem man ska dejta"

"Hur dejten ska gå till"

" bla bla bla... e ja sjuk?"

Massa sånt, ÖVERALLT!!!!!!!!!!!!!!!! Och nån söt tjej på alla sidor som ler glatt mot oss.
Vafan, ja tror inte en 15 åring ler så mkt när man passerar dessa sidor.
Lite fniss fniss kanske men... vad tänker dom?

Nu tror jag det handlar lite om självförtroende och självinsikten osv.
Att man ska kunna läsa dessa texter och ändå inte hitta massa fel på sig själv.

Ja har tänkt på det här ett tag och tycker synd om alla stackars tjejer som är unga och läser texterna, ja vill inte ens tänka mig hur mkt deras självförtroende kan sjunka.
Det kan stå saker som är över en viss nivå, en nivå alla kanske inte är uppe i?



Men åldern måste inte bestämma vilken nivå man tagit sig till heller, så det blir knas.



Men jag vet att när jag va yngre och köpte tidningar, då det nästan bara fanns en eller två sidor av sex, då vart jag nästan nervös varje gång ja öppnade sidan.
Vad ska stå nu, vem är utsatt för vad mm. Jag va livrädd för alla texter, men läste ändå för jag tyckte óch tycker det är sjukt intressant!

Men hur ska en ung tjej se på dessa ord och meningar

" Lägg han sådär, då kommer han djupare"

" Kanske han gillar det grovt, gör såhär..."

" Ta fram din farliga sida"

ASSÅ VAFAN! HAHAH! Okej sånt där e sjukt kul att läsa.

Men JAG HATAR när det står

"Hur man väljer rätt kille"

"Är han otrogen?"

"Ska ja dejta han igen?"

DET STÅR MASSA BULLSHIT! Sånt löser man väll inte genom att läsa text?
Iåf lär man sig det andra av att uppleva å ined tidningen heller  hehahhaha.
Men jag kan tänka mig att vissa verkligen sitter och gör PRECIS som det står, om det står att man ska ta killen på en resturang där det INTE finns en annan snygg tjej, ja då gör man det.
Hahaha, jag tycker det där är heeelt galet fel. Men ja förstår dom som skriver. Deras jobb.


Men jag kommer aldrig sluta tänka på hur alla yngre tjejer reagerar på dessa texter och "tips".

Man åker och handlar med mamma eller pappa. Hämtar en tidning, lägger i vagnen.
När man kommer hem så tar man ut den direkt och upp på sitt rum. Bläddrar förbi all reklam och sen är man där. Vad händer i deras huvuden sen? 

Tror många att dom kanske är utsatta för något bara för dom just lärt sig vad det är?

Jag kommer alltid hoppas och önska att det kan bli något mildare med sex och dejting i tidningar.
Har jag rätt så kommer det sluta kaos. Men ett plus för ungdomsmottagningen kanske . haha..!


                               






Skärp er! Vadå halva inne?!

Vissa killar tror dom är så häftiga så fort deras vänner är runt om.

För inte så länge sen när jag skulle åka hem från en kompis och väntade på bussen, så stod det tre killar på samma hållplats. Jag lyssnade på min ipod så hörde inte vad som snackade om.

Men man vet när någon pratar om en och inte, sånt känner man på sig. Sneglande blickar, små skratt, rött face haha...

Iallafall!!

Så när bussen aldrig kom la ja ner musiken och frågade en av killarna när den skulle komma.

Jag - Ursäkta, vet du när bussen kommer?

Killen - Det ska komma typ nu asså...

Jag - Jaha okej tack.

Killen - Lungt..

NU kommer det roliga.

Medans vi pratade så står hans kompisar och flinar.

Då säger den ena.

Kompisen - Thaha halva inne.

Alltså...... halva inne? hahahah!!!

Jag svarade bara.

Jag - Aah gud va skön, känner den.

Alla killarna tittade på min med en chockad blick och ett ansikte som sa "is my face red?".


Tyckte han att vi nästan hade sex för att jag frågade om bussen? Jag vet att det är ett uttryck, men helt fel läge. Vilken idiot.
Säger han sånt där får han ju tillbaka, men det hade han INTE räknat med hahah!!


Sen så lutade jag mig lite utåt och frågade han vad han ville med det. Han kollade bara på mig och sa, "haha halva inne sa jag".
Han blev så nervös att han inte ens hörde min fråga. Ja är ingen person som gillar att få folk att skämmas, så ja tittade bara ner i marken och småskrattade lite för mig själv utan att svara.

För att han råkar vara dum i huvudet och kände för att va så cool så kunde ja väll låta han vara det.
Men när jag försökte delta i det "roliga" för att visa att man inte säger sådär. Då blev det tre röda ansikten istället och en liten osäkerhet på alla.

Sen kommer bussen. Och när vi skulle gå på så står dom före mig, men när ja kommer där så flyttar dom sig direkt och en av killarna visa med handen at jag ska gå före. hahahahahahah!!!
Lite av det jag skrivit i ett annat inlägg.
Att när man visat dom en sida dom inte hade räknat med, då helt plötsligt är man någon dom respekterar och e deras kompis.

När jag nyss va någon som kompisen hade
"havla inne i".

Så töntiga som dom var så kan dom säkert inte ens greppa sin sak.









Bestämd som liten

      
 
Kan man lära sig att vara bestämd och gå efter sina egna tankar? Eller går det bara inte in i huvudet på vissa?

Jag är en väldigt bestämt men rättvis person. Och har alltid varit den som inte bryr mig om andras åsiktet. Redan när jag va liten visade jag en sån sida. Hahahah.

Jag har ett minne av när jag va liten, då hade vi ofta kattungar. Haha, mina katter likes to do it. .
Men iallfall så en dag hade jag en kompis över, och vi satt och klappade katterna.
Vi va fem år.


Helt plötsigt säger min kompis.

X  -
Ååh ja vill också ha en kattunge..

Jag - Vill du ha en kattunge?

X - Ja, men mmm.

Jag - Vill du ha en kattunge?

X -
Ja men pappa är allergisk..

Jag - men vill du ha en kattunge?    ... frågade jag igen... (verkligen tjatade) haha..


X
-  Ja men det går inte, pappa e allergisk.


Jag - MEN X VILL DUUU HA EN KATTUNGE???

Jag gav mig inte,
jag tänkte, ville hon ha en kattunge, ja men då löser man det. Vem bryr sig om vad som finns där emellan. Vill hon ha en? Ja då vill hon det!!
Men hon bara satt där och tittade ner på min katt och klappade den. Å jag satt brevid och förstod ingenting.

Nu menar jag inte att när ja va liten så  hängde jag mamma i armarna om ja inte fick vissa leksaker, sånt barn va ja inte Hahah.  Jag va bestämd, men inte jobbig.

Men med vissa gossedjur ville man ju göra allt. Då brukade jag fejkgråta, eller påstå att mina syskon hade fått något fint. Då måste jag ju också få det?.
Fan det e ju skitdyrt med gossedjur.












TV har blivit tråkigt...

 INGET kul på tv längre...?? Bara massa monsterskit serier mitt på dagen.. Filmer kan man kolla på nätet. Alla roliga program e ju avslutade... Finns typ ett program jag tittar på, å ändå ere inte panik om jag missar det. Ballar av stål.  Det är sjukt roligt. Men finns det något mer?
Nyheterna kanske.   MTV kan va kul, men ändå bara massa skitprogram där också.
Typ tjäna pengar på att gå in i någons rum och hitta något man inte gillar med personen. Sen välja tjej. Eller kille.
När dom typ redan har träffats innan programmet spelades in... haha... :P..  

                 


HJÄLP mig inte att skämmas!!!

Igår skulle jag gå in på forum för att köpa cigg. Jag hade fem min på mig innan min buss gick. Så jag va lite stressad....

När jag hade köpt cigg och precis hade gått ut från konsum så ska jag försöka stoppa ner kvittot i min plånbok medans jag håller min jacka och väska. Gick inge bra.
Min plånbok flög iväg och alla pengar, mynt åt varsitt håll.
Mynt låter så jäkla mkt så alla runt om stannade upp, och även dom som satt på sushi saken brevid slutade äta.
Fy fan va pinsamt, eller egentligen var det inte så pinsamt, mest jobbigt att behöva plocka upp alla innan någon börjar sno. Det som gjorde saken värre va att några tanten stannade upp och sa för sig sjävla "oo nej va jobbigt med alla pengar" ASSÅ, NEHE? MENAR DU DET? Vad vill hon säga.....   att hon bara ska stå där och tycka synd om mig istället för att böja sin feta röv och hjälpa mig kanske!!!. Ja tog bara ett djupt andetag och bara letade på marken efter mina pengar. Men då kommer en snygg kille, eller okej, man. ahaha. Och har redan plockat upp en del. Medans han pratade i telefon. Så jävla snällt. PRECIS SÅ DET SKA GÅ TILL. Kvickt och bra ska man hjälpa till. Inte stanna upp och påpeka  vad som hänt. Gör bara saken värre för mig vafan!!..... Ser jag sånt låssas jag mest som jag inte ser, om jag inte är så nära att jag borde hjälpa. Det är ju i ett sånt läge man vill att människor INTE ska få syn på en.  Så även fast man vet att många ser en så är det skönast om folk tittar bort.
Sen när jag hade plockat upp allt och började gå mot rulltrapporna, då tittar alla på mig. Så dom hade ju alla hört mig en bit bort också. Men vad lider dom av, SLUTA TITTA? .... haha fuck va segt....

                         
                                                       Hann med bussen  ;)


RSS 2.0