Tolka smsen från killar

FRÅN KILLAR

Om han skriver så korta mennigar som möjligt
behöver inte betyda att han hatar dig lr är ointresserad.
Är en kille ointresserad, då messar han inte med dig överhuvetaget.
Killar utrycker sig inte lika mycket som tjejer gör. Deras bana för att fundera och funder på samma sak och tänka mycket, spekulera,  är mycket smalare än tjejers. Vi kan sitta i timmar och inse att han har gjort fel med nått  (om något hänt) Killar kan inte alltid förstå. Tjejer tänker lite mer. Så är det.

Skriver du en ja eller nej fråga till honom, om han svarar JA lr NEJ och inte gör en berättelse om det på sms, så är det faktiskt helt okej. Även om vi ofta vill höra mer en ett ord. Ja och nej är faktiskt ett svar.

Svarar han inte efter att ni hånglat på fest, eller träffats på krogen. Går det mer än 72 timmar, då är han ointresserad. Tyvärr men så är det. Han har inte tappat den :P

bortförklaringar
Killar orkar inte ofta komma med lögner. Men säger han att han har annat o göra efter fjärde gången igen, då vill han inte träffas, men han ville ändå hålla kvar dig.(han känner stolthet av att få sms) Som om du vore desperat. Det är du inte.

Är han seg på att svara
Han kanske är väldigt upptagen just då. Han varken ser lr hör om han får sms.
Sen något som tjejer borde veta. Killar är inte riktigt som oss. Läser smsen så fort vi fått dom.

Innan ni ens har träffats och han spammar med långa sms
HAN ÄR EN HUNDVALP! Typiskt killar som blir så pladask förälskade i någon dom kanske inte ens rört vid. Ofta tecken på osäkerhet.




När killar dampar, dom kan bli väldigt barnsliga.. Och sånt här är bara pinsamt. Tex.
Hitta jag på google. Alltså. Oavsett om man vet historian bakom detta. Ja menar, han man gjort slut? Då får hon och han ligga med hur många dom vill. Att han skriver såhär betyder att han inte är över henne och hon skiter fullständigt i det. Vilken självklart är elakt, men har man gjort slut har man det. Den här typen gör bort sig.


                          
Skriver en kille såhär, menar han det. SPEC om ni träffats i flera månader. En kille skriver inte såhär till vem som helt hur som helst. Han vill vara ärlig och han är kär.

Däremot finns det dom som överdriver FÖÖÖÖR fort i förhållanden och om killen skriver sånt här efter bara två veckor i förhållandet, DÅ VILL HAN BARA LIGGA MED DIG DIN TAJTA BRUD! Visa inte dina vänner o säg "kolla va sööt han är"  PINSAMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Typiskt typen med för mkt vax i håret som fotar sig i spegeln och tycker han är as cool i sitt hemska halsband.






ÄRLIGT och BRA!!!!Han vill tala om hur det ligger till. Hade en kille skitit i dig, då hade han det OCKSÅ!



ÄRLIG och BRA! Kan dock bero på att han inte vill att du ska tro att det "va hans fel". Så han berättar så det nästan låter som han fick det av någon för läääääängge sen. Yeah Right ;).




TÖNT TÖNT TÖNT TÖNT TÖNT. Och inte för han vill se VM, utan för, är han så DUM att han inte fattar att han kan BJUDA HENNE OCH VISA ATT HAN VILL VARA MED HENNE ÄNDÅ! - Typiskt killar. Dom tror du hellre vill va hemma iså. Men dom fattar inte att du faktiskt skulle bli gladare om han skrev nått som "ja vill så gärna se det, men kom hit så håller jag om dig undertiden" LR NÅGOt... Som jag sa innan, banan är fruktansvärt smal.






En bra kille som inte är feg. Som vet att han kanske han gjort bort sig totalt för dig. Han kommer inte smsa förlåt. Gör han det. Då är det lågt. En bra kille dyker upp lr vill träffas, då kanske har med sig något som hjäler han att säger förlåt eftersom han är dålig på att ha samtal.











Detjagskriver, det här skriver jag

Jag vill skriva nått, jag kan inte skriva det. Hur ska man skriva det?

Hur berättar man med text vad man inte borde? Det känns som om jag försöker lösa ett tal som inte har någon lösning.

Vad är det?
 

Berätta något för något du måste, berätta allt för dom du måste. Få hjälpen du behöver.
Jag vill skriva ett inlägg om människor och känslor. Alla typer av känslor.
Den känslan  vi får av att lyssna på musik, den vi får av att passera en resturang och känna doften, den  vi får av att dra tårna i sanden, den vi får av att krama om sina nära. Känslan vi får av att inte kunna berätta saker.

Även dom vi får när vi blir sårade, ser ett dött djur ligga på gatan som katt och hund, se alla barn som går utan mat och vatten varje dag, när inget blir som man tänkt och man ångrar massor, när man vill ha något så mycket men ändå inte kan köpa.

När man är i ett annat land och passerar ett barn, man hör det okända språket komma ut från barnens mjuka röst. 



När man är så hungrig att man dör och när man fått maten äter man så fort att man glömmer hur god den va.

Man shoppar hela dagen och t.o.m lyckades köpa mer än man trodde.

Känslan man får av att sett ett bra avsnitt av Sex and the City, eller lyssna på John Mayer, Bon Iver.
Man är i egypten och hör alla prata arabiska. Hör musik från sterion uppe i kioskens ena hörn - Amr Diab spelas - tamally maak.

Känlsan av att komma ut från bion med magen full av popcorn och en stor kissblåsa.
Rädslan av att förlora någon.

Viljan att göra något.






Komma ut från en intervju och känna - fan vad grym jag är. Nu drar jag till donken och förtjänar den största menyn.

Man blir så full, kan inte stå upp eller gå. Så dricker jag oftast av anledningar. Annars ALDRIG.
Känslorna blir antingen större men samtidigt mindre, puttar någon mig känner jag inte lika mkt.
Vill man dö onykter? Kanske.

När man är klar på gymmet och åker därifrån med starkare kropp och sinne.

Om man är hemma själv för många dagar och tilslut måste prata lite med sig själv, iallfall säga något utan svar.

Som liten satte på tv:n och det kändes som någon var med en. Höjde om man blev rädd. Tände alla lampor för mörk förknippar vi med fara.

Komma ut från arlanda och få ont i magen men samtidigt må så jävla bra för man är FAN HEMMA!!!!

Alla människor på flygplatsen är det bästa. Finns ingen bättre plats där verkligen alla möts.




Sex ragga och showgirls
















































































RAGGA SOM KILLE
1. Snacka inte för mkt om dig själv när ni lär känna varandra.
2. Låt inte din självsäkerhet tolkas som arrogans.
3. När du talar med henne kan du ta henne på axeln då och då, visa mer med hela kroppen att det är hon du pratar med. (inte på ett sexuellt sett)
4. Be henne inte berätta något och sen blir du avbruten av en polare o sen säger du till tjejer att du snart är tillbaka, tro mig, inom några minuter är hon borta.
5. Beställ inte sprit åt henne ute på krogen utan att fråga!!!!! Inte om ni just träffats. Då känner hon sig pressad av att behöva ha dig under hela kvällen.
6. Blanda inte in någon annan tjej i erat samtal som är i närheten bara för du råkade låna hennes tändare. Det stör vi tjejer oss på men säger inte. Prata med mig! Om du nu pratar med mig?
7. Säg ifrån om någon börjar fjanta sig och försöka sno  hennes uppmärksamhet, ser du på henne att hon blir stört, hjälp henne och utan att bli ovän med snubben, säg ifrån.
8. Kommer hennes vän och försöker dra henne där ifrån. Glöm inte att det finns en chans att hon har messat och sagt "RÄDDA MIG". Vill hon vända ryggen och gå, då vill hon inte prata med dig, ännu mindre ligga.
9. Våga ta steget och säg "har du nått nummer man kan ta, vi måste ju snacka vidare:D"
Då låter du cool och inte har brådska att ses igen, även om det kanske bara är för sex. Det är charmigt med modighet.
10. Märker du att samtalen bara är att du snackar och hon svarar kort med handen ner i väskan på sin mobil eller blicken mot baren, så vill hon egentligen inte ens lyssna. Fortsätt inte snacka då. Det finns inget pinsammare än när killar inte fattar att man dissar dom och deras historia fortsätter. Snälla som vi tjejer är säger vi inte "HÅLLKÄFTEN JA BRYR MIG INTE"
Något killar skulle våga mer.
Eller många killars resonemang. "FAN BE HAN DRA ÅT HELVETE BARA??!!" haha - lol. Självklart inte.






Vi tjejer gillar killar som tar kontroll!!
Om hon ger dig tecken på att hon är intresserad och hon verkar känna sig säker med dig så visar du att du vill ha henne. Ge t.ex. en kommentar om att hon är smart, ge helst inga kommentarer eller komplimanger om hennes utseende. Snygga tjejer får höra att dom är snygga mer än du tror och om du också gör det när du raggar får detta negativ effekt. Få henne inte att känna att du är "mindre" än henne.
Förspel är tror jag nog lite mer komplicerat för tjejer än för killar.
Det sista man ska göra är att röra hennes "privata delar".  Gör allt annat, håll om, smek, kyss innan du går vidare till det andra. Få henne att känna att hon är behövd av dig och att du vill ha henne mer än nått annat i den studen. 



Ingenting är lätt  men om du gör saker på rätt sätt så kommer hon
att bli din. Var självsäker och nöjd med vem du är och vem du vill bli.
Kvinnor hatar att vara med killar som inte har självförtroende. Intala dig
själv att du är smart, att du ser bra ut och att du är rolig att vara med.
Men var inte självgod.

 Det är nog viktigt för tjejer att veta  att ni har "kontakt" och vet vad ni gör.
Du kan säga att att du har tänkt på henne och att du saknat henne, inga överdrivna uttalanden
dock bara ärliga omtänksamma uttalanden. Visa dig intresserad av henne utan att vara ett äckel med störande kåta blickar.
Ha  en konversation där du visar att du uppskattar henne som tjej och konversationen  inte är sexsexsex.

 att vara intim med någon behöver inte betyda "sexuell intimitet". Du kan. fråga henne lite djupare "utforskande" Glöm inte att lyssna när hon pratar, va aldrig tyst tillbaka, det betyder för oss att du inte lyssnat alls...
 Ge henne inte korta svar när hon vill veta något om dig, va öppen.

 Ha kontakt utan att vara en kåtbock, ta hennes hand, pilla på den lite, gör något för att skaffa "kontakt" med henne utan att ge sexuella kåta äckliga och JOBBIGA vibbar. Träng dig inte på för fort! Då blir vi mer ointresserade.

Kyssar är jättetändande för många tjejer, jag kan inte säga att jag bli jättekåt av lite hångel, men tror många gillar när det börjar så "svalt". Börja småpussas lite, ingen tunga än! Det finns inget värre än när nån kille på krogen eller fest trycker ner sin tunga i din hals. Imitera hur hon kysser dig och på så sätt vet du hur hon gillar att bli kysst. Ju längre du väntar med sex och ju längre du är intim desto kåtare blir hon.
 



Tjejer som känner sig för övertalade och tvingade men inte vågar säga med ord.
Om du känner att han är så kåt att han juckar mot dig  och du får kväljningar, kan du sätta tänderna lätt emot.  Men ta det försiktigt så du inte skadar honom, det ska inte göra ont det är bara en varning. Men gillar du det märks det nog på dig.
Men killar kan ju bli så kåta att dom "SKITER I" kör och sen får tjejer säga ifrån. Alla vågar ju säkert inte det för då kanske dom blir "osexiga". Det blir du nog lite fort i han öron. Men fuck him då? Du är väll ingen docka? Bara om du vill vara det.

Om du kommer hem till en kille, följer med honom hem. Men inte säker på att du vill ha sex.
Det kan vara massa olika anledningar.
1 du känner dig för full?
2 du såg han i lyset när han tände lampan hemma, han såg inte alls ut så i mörkret på krogen?
3 du insåg att han hade för stor och du blir livrädd för smärta, eller du upptäcker att du knappt hittar någont där nere och vill bara hem haha.
4 du tycker han beter sig för kåt när ni kommer hem och det skrämmer dig. Eftersom ni inte känner varandra.

osv. Kan finnas många saker till varför tjejer helt plötsligt har fått "Mens"

Men om tjejen är smart ger hon dig oralsex och sen bestämmer sig vad hon vill.

Men killar kommer aldrig få reda på när man hittar på det och inte hhaha, för jag tror inte många skulle våga checka ;).

Finns en tung film jag ÄLSKAR, som är mkt sex och strippor naket. Då är det en kille som känner efter om hon har mens- det hade hon haha. Fatta nasty för killen.
Den filmen är iallfall tung! Inte bara för det är typ en av världens snyggaste brudar med, utan för det är en grym historia om en tjej som vill åka till Vegas för att dansa, som strippa vad inte hennes första tanke. Men hur det fortsätter efter att hennes resväska bli studel, det får ni kolla!














Det är svårt att vara dum mot ett litet BARN.


Bete sig som största osäkerheten är när man är som ett barn. Spidad, vill peta på allt man inte får peta på. Börjar gråta så fort man inte får som man vill. Drar i saker för man vet att man inte får.
Man slänger iväg saker man inte får - precis som ett litet barn.
Man vill ha uppmärksamheten men gör det på fel sett. Men man vet att det är något alla kommer reagera på, så man får uppmärksamheten. Som en liten bebis som ler och samtidigt gör någon dom inte får.
I äldre ålder stannar det här kvar hos vissa personer. Dom blir för gamla för att ändras och det här beteentett kommer förstöra för dom många gånger i livet.
Sånna typer finns i alla gäng, personen som får mycket uppmärksamhet, vill synas mycket och vännerna runt om märker sällan om hon eller han gör fel. Eftersom dom är såklart vana att se hur han är och då inte förstår när han gör bort sig.
Killen som är rädd att förlora sina vänner för det är allt han har. Utan dom är han inte den "coola"
Vågar inte va, kan inte va.
Kommer en tjej/flickvän in i bilden hos någon av killarna i gänget är det hot för honom.
Som ett barn som tror mamma ska lämna honom. "Men mamma du ska va meee miiiig:("
"Jaaa mamma ska va me dig, men också med henneee"
"Nejjjjj buuuhuuu hon skkkaa va baaar aaa me miiig snyft"
Så blir det för en sån person då. Han tror han förlorar det han har. Där kom ordet toffel till. Jaap nu är min kompis toffel bla bla bla zero snack. Den som kommer bli den största toffeln är den som säger det. För osäker för att ens försöka se vad som stämmer och är sanningen.
Den som kanske står brevid och hör "ett barn" bete sig som så liten brukar försöka säga till och säga som det är, grymt bra! Men man kan inte lära ett litet barn som redan är vuxen, det är omöjligt.
Allt tyder på en sån osäker person som gör allt för att vara "rolig" och göra bort andra.
Vinna uppmärksamheten på andras bekostnad.
När man försöker göra bort andra eller någon man kanske aldrig träffat så är det svårt att veta hur personen kommer reagera. Är det en känslig person framför mig? Är det en kaxig och cool person? Vågar personen säga till? Kommer personen att lämna och gå? Eller stanna och visa sig mer mogen och vuxen?
Skämta kan man göra med människor man aldrig träffat förut. Men till en viss gräns.
Det är inte okej att vara över 20 och bete sig som under 14.
Det ser inte bra ut.
Man är snäll snäll, jaa, ett barn är snällt. Det är svårt att vara dum mot ett litet barn.
Men låt dom inte känna dig förolämpad! För dom är inget annat än en TÖNT

Det är viktigt att kunna hantera alla typer i världen. För då kommer du själv ha ett bättre liv, ha starkare självkänsla och lyckas enormt mycket bättre.
Jag vill aldrig ha sånna personer andandas nära mig...
En gång hade mamma massa gäster hemma. En kille jag bara inte tål från hennes jobb. Han drev på med mig hela kvällen och efter några timmar blev jag så irriterad att jag slog till han vid matbordet. Gissa om han skämmdes. Gissa om mamma drog mig från bordet och lacka haha. Men allvarligt. Ni vill inte ens veta vilken jättebebis jag satt brevid.
Haklappen från donken hade passat han fint.
Man uppfattar personen omkring sig väldigt olika beroende på hur nära man står varandra osv.
Någon känner en bättre och en annan sämre. Skapar sin egen uppfattning och håller kanske mest vid det.
Ge alltid folk andra chanser och se vad som händer. Men håll dom på avstånd om dom är där för störa dig.

Känslan och barnvakt

Alla är känsliga. ALLA har känslor. Det är mycket huvudet som styr.



Jag satt barnvakt länge hos en familj ofta förut. En kille på 4 och en tjej på 6. Sånna svinungar. Bortskämda til 100 %.
Mamma var snygg och hade precis separerat från sin man för han hade varit otrogen med en kund på jobbet. Han är tandläkare. Haha. Hon hade kommit på dom ha sex på hans jobb. Det här berättade hon för mig. Varför gör hon det?.
Har hon inga vänner?..
Hon berättade även massor om killar som mailar henne och vill träffas. Jag tyckte det blev väldigt obekvämt. Jag är inte där för att hjälpa henne, utan hennes barn....

Hennes dotter blev aldrig glad när jag hämtade henne från skolan, alla lärare kollade på mig som om jag skulle misshandla henne. Bara för hon aldrig kunde visa lite tänder och vara glad när jag skulle hämta henne.
Jag skulle bära ALLA hennes kläder och väskor, + mina egna.
Hon är väll van vid en mamma som alltid tar allting.
Jag minns inget annat än att jag alltid fick bära mina egna saker från skola och dagis...
Det man vill ju? Se stor ut och gå med väska med sina prylar. Även om det bara är pennor i.

Men hon lastade på mig med allt. Viisst accepterade jag det. Men sen när vi skulle hämta lilla killen från dagis blev det ännu jobbigare. Ännu fler onödiga tecklingar som skulle hem.. Ohhh.

Den yngre var mer självständig än hon iallfall. Inte lika störade och arg hela tiden.

Men han testade mig många gånger och satte sig på marken och skrek "bäääär miiiiiiiiiiiiiiiig. orkaar inte gåå huhubuubub:("
Börja grina.
När jag gjorde så som liten sket mamma alltid i mig för hon vet att jag kommer följa efter ändå haha.
Jag var väldigt självständig som liten. Alltid trevlig och glad mot alla. Sen lite cp också, brukade stå framför spegel och låtsas att jag hade tuttar. Tog händerna under tröjan och drog ut tröjan.. haha..

Men den här tjejen som är 6 år, hon var så elak hela tiden. Vad vill hon seriöst?
Jag lagar deras favvorätt och när jag säger det till henne säger hon "JAG HATAT DET BLÄ BLÄ BLÄ"
I början kände jag att ja får väll skita i det. Men det tog bara nån månad innan jag blev riktigt irriterad.
Dom fick inte äta vid tv:N

När jag hade lagat mat en gång och samtidigt hade ena foten på godisskpåket när lilla killen skull busa och försöka ta.
Så var jag påväg att gå till vardagsrummet med maten. Då stoppar lilla killen mig o säger " Mamma säger att vi inte för äta hääär"

Jag sa bara det skiter jag i, så gick dom efter mig och vi satt där. Satte på action och sket i deras my little ponny val.
Filmade t.o.m många gånger jag var där för att minnas hur förjävliga dom var mot mig.

Mamma brukade säga att hon kommer hem vid 12 ibland, då hade vi räknat ut hur mkt jag skulle få.
Sen kommer hon hem vid 7. Seriöst? Hade jag vetat det, då hade jag inte velat jobba den dagen kanske?
Det där är inte snällt.

Hon lämnade pengar för att lilla tjejen skulle gå ner o köpa mjölk. Hon fick inte köpa godis.
Klart hon kommer upp med händerna fulla av godis och inget kvitto för att jag skulle kunna byta.
Sen tar mamman penaar tillbaka från mig för det.... Hon skyllde på att det var ont om pengar hos alla den perioden haha. Låg konjukturen.
Men vafaaaaaaaaaan..

Jag sa upp mig bara där efter.
Då ville hon att jag skulle komma och äta lite julmat med dom som sista kvällen.
Hon sa "det skulle ungarna älska"
 Lol madam asså. Du vill ha mig inte dina barn haha.

Jag satt länge och lekte med deras lego och jag kan verkligen roa mig med yngre. Men dom var så fruktansvärt bortskämda...

Så dåligt uppfostrade.



När en unge börjar gråta.
Man kan inte trösta dom på ett "gulligt sett" Då blir dom bara mer ledsna. Man lever sig in mer i det sorliga om någon börjar ha förståelse haha. Även om det inte ens gjorde ont..

Bara häromdagen när jag spelade bandy med tre random små killar så gjorde den ena lite illa sig och såklart direkt börjar, Wääääääääääääähöööööööö bla bla bajs. Jag gick bara fram och lyfta på han lite och skakade om honom så han blev glad fort och sa att han skulle få straff. Tänkte inte sätta mig ner som många på huk o ba "naaw lille söte gick det braa ååh aaw"


När jag hade bara kommit han nära och visat med kroppspråk att det här va faktiskt inte så farligt. Då helt plötsligt vart alla tårat borta och han fick ett stort leende igen.
Bara för man gav något bra.

Det tycker jag är så sjukt töntigt att många svenska barn är så.
Blir dom ledsna, så typ ger man dom lite godis, lr så, så blir allt bra igen.

Fan dom ska kunna sluta larva sig och sluta fjantgråta utan att få något!!!! Men det här att "ge något" är bara dumt.

Ungen som skiter i. Minen dom får av att mamma lr pappan säkert har för arg ton. Det ska man inte ha. Då känner man sig inte respekterad!!!


Minen av att ungen börjar fokusera på något annat. Hade det gjort så ont så hade man inte kunnat det.....


När det börjat närma sig slutet och ungen är helt inne i vad man gör.


Kan man kalla sig militär om man är såhär feg?

På Facebook chatten kom det upp i rutan en kille jag länge inte pratat med. Vad var han ute efter... Läs.

X
Hej! X krigskollega här! Det nalkas ståtlig militärbal för våra härliga soldater som snart skall ner till afghanistan igen. I juni smäller det med pompa och ståt och X behöver en bordsdam. Hur låter det?

Jag
Yo, vem pratar jag med?

X
förtjänstfulla krigskollega

Jag
och varför är det inte X själv jag pratar med

X
för att han är och bygger på sina förtjänstfulla biceps och jag har kapat hans dator eftersom han inte loggade ut. Tänkte nu ta tillfället i akt och se om det finns något intresse i att gå på militärbal med X

Jag
vill han ha med mig får han fråga mig själv...

X
 okej det ska jag meddela honom, är fröken singel?

Jag
Inte singel.

X
Kan hon tänka sig att vara singel för en helg?

Jag
Alltså haha..

X
Nu har vi kommit till en punkt i förhandlingarna där jag måste forska i din åtrå föe X

Jag
Sluta lek, förhandlig? Fan snackar du om? Vad exakt tror du vi förhandlar här? Är det en vital fråga också eller..?

X
svara fort, snart har hans biceps vuxit tillräckligt för idag.

Jag
Fan ska ja svara på? Du låter som en idiot.

X
Är X din typ av man? Skulle du vilja slita av honom kläderna på samma sätt som han  skulle vilja slita kläderna av dig, tempoväxla.

Jag
mina kläder slits redan väldigt bra av, av en sexigare kille som jag samtidigt tänder på ;), ja menar  att jag tänder inte på killar som låtsas vara någon annan för att inte våga bli nekade. :) Och det avslöjade du rätt fort när du pratar om gymmet haha. Vet att det är du X. Mitt svar är nej tyvärr.

X
Ok, this conversation is over, take care ;).

Jag
LoL


För det första!

En killkompis till någon kille skulle aldrig ta hans facebook och hjälpa honom att hitta en brud på det sättet.....
Isåfall kanske ta chansen själv och börja stöta.

För det andra

Att han skriver "skulle hon kunna vara singel för en helg" "HON" och inte "du" Är för att han ska låta lite frånvarande som om han egentligeen inte skriver så seriöst till mig. Försöka låta som någon annan. Som om han verkiligen inte sitter där ;).

För det trejde
Killar har länge fått för sig att gymmet är något vi tjejer dör för. Visst är det sexigt. Men det finns så mycket annat som är sexigare. Men att skryta om det är det värsta man kan göra. Jag tror både killar och tjejer tänder mest på utstrånling och charm, modighet och personligheten.
Inte hur snygg kropp man har. Det man kanske kollar på först men ändå och ansiktet.
Att han nu började snacka om det är för att jag ska få upp ögonen för honom.
Det skulle VERKLIGEN inte en vän sitta o "hjälpa" han med hahahah, så avslöjat.
Gud vad dåligt försökt haha jag dööör.







RSS 2.0