Kan man kalla sig militär om man är såhär feg?

På Facebook chatten kom det upp i rutan en kille jag länge inte pratat med. Vad var han ute efter... Läs.

X
Hej! X krigskollega här! Det nalkas ståtlig militärbal för våra härliga soldater som snart skall ner till afghanistan igen. I juni smäller det med pompa och ståt och X behöver en bordsdam. Hur låter det?

Jag
Yo, vem pratar jag med?

X
förtjänstfulla krigskollega

Jag
och varför är det inte X själv jag pratar med

X
för att han är och bygger på sina förtjänstfulla biceps och jag har kapat hans dator eftersom han inte loggade ut. Tänkte nu ta tillfället i akt och se om det finns något intresse i att gå på militärbal med X

Jag
vill han ha med mig får han fråga mig själv...

X
 okej det ska jag meddela honom, är fröken singel?

Jag
Inte singel.

X
Kan hon tänka sig att vara singel för en helg?

Jag
Alltså haha..

X
Nu har vi kommit till en punkt i förhandlingarna där jag måste forska i din åtrå föe X

Jag
Sluta lek, förhandlig? Fan snackar du om? Vad exakt tror du vi förhandlar här? Är det en vital fråga också eller..?

X
svara fort, snart har hans biceps vuxit tillräckligt för idag.

Jag
Fan ska ja svara på? Du låter som en idiot.

X
Är X din typ av man? Skulle du vilja slita av honom kläderna på samma sätt som han  skulle vilja slita kläderna av dig, tempoväxla.

Jag
mina kläder slits redan väldigt bra av, av en sexigare kille som jag samtidigt tänder på ;), ja menar  att jag tänder inte på killar som låtsas vara någon annan för att inte våga bli nekade. :) Och det avslöjade du rätt fort när du pratar om gymmet haha. Vet att det är du X. Mitt svar är nej tyvärr.

X
Ok, this conversation is over, take care ;).

Jag
LoL


För det första!

En killkompis till någon kille skulle aldrig ta hans facebook och hjälpa honom att hitta en brud på det sättet.....
Isåfall kanske ta chansen själv och börja stöta.

För det andra

Att han skriver "skulle hon kunna vara singel för en helg" "HON" och inte "du" Är för att han ska låta lite frånvarande som om han egentligeen inte skriver så seriöst till mig. Försöka låta som någon annan. Som om han verkiligen inte sitter där ;).

För det trejde
Killar har länge fått för sig att gymmet är något vi tjejer dör för. Visst är det sexigt. Men det finns så mycket annat som är sexigare. Men att skryta om det är det värsta man kan göra. Jag tror både killar och tjejer tänder mest på utstrånling och charm, modighet och personligheten.
Inte hur snygg kropp man har. Det man kanske kollar på först men ändå och ansiktet.
Att han nu började snacka om det är för att jag ska få upp ögonen för honom.
Det skulle VERKLIGEN inte en vän sitta o "hjälpa" han med hahahah, så avslöjat.
Gud vad dåligt försökt haha jag dööör.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0