Så ser jag killar

När jag möter killar, på fester, på krogen och andra ställen, märker jag oftast väldigt fort vilka typer dom är.
Ute efter sex
Skryter och spelar något jag bara vill spy på
Kaxiga och försöker visa att dom bestämmer och för göra precis som dom vill runt mig, dig.

Mjuka och avslappnade
Ärliga och charmiga
Bra lyssnare och smarta



Jag kan säga till någon när jag ser eller möter killar med den positiva sidan.  "märkte du hur snygg han var?"  
Och  då kan jag få blickar och svar som "men han va ju en tönt?" "han hade inga magrutor" "Han hade för mycket finnar" "Han var kort och för smal" "han va för lång och tyst"

Sen måste jag berätta vad jag ser och övertala om varför han faktiskt va sjukt snygg haha.

Även fast en kille är sjukt smal och lång eller sjukt smal och liten kan det finnas en sån stor charm i dom.
Charmen man inte kan motstå.

Det jag tycker är mest charmigt med killar är.

När dom är bekväma med sig själva - vågar prata och säga saker dom kanske vet att man backar för. Men sanningen med det är att  när en kille kan säga det sjukaste och står för det han sa, så gillar man det.  Håller med sig själv även fast det var helt..  ..

 Bra självförtroende - finns inget sexigare.
 Tar för sig utan massa töntiga komplimanger. 
Vara mogen och inte överdriva med tjaffs. Säga som det är istället och leda saker därifrån.

Vissa killar har bara ögonen som beskriver ALLT. Då menar jag inte ögonfärgen eller storleken på dom, synen, glasögonorm eller inte hhaha.

Utan, blicken med lugn och sexighet i sig. Dom ögonen man minst för kontakt med är hetast.
Dom som tittar lite runt när man pratar med dom men när dom väl möter dig blick så stannar dom där tills deras mening är slut. Släpper inte. Inte på ett osäkert sett, utan på ett charmigt och gulligt. Inte töntigt, riktigt frestande.

Ögonen som säger "jag är en bra människa" Blickarna som säger "jag är ärlig, charmig och snäll"

Jag vet och känner till en del killar med dom här personligheterna. Säger inga namn haha. 
Vissa sjukt snygga och vissa utav dom är inte killar man skulle stanna för på stan, vända sig om för. Men när man väll börjat prata med dom och inser hur dom är, man blir förvånad.

Kunde den här killen vara såhär snygg? Kunde han få mig att vilja prata mer, byta nummer osv.

Som tjej borde man lägga märkte till charmen en kille har, skitsamma hur han ser ut.
Utseende spelar alltid roll. Oftast där det börjar. Men om det inte börjar där. Låt han visa vem han är innan du har räknat klart hans finnar eller mätt hans längt runt armarna.

Sen är det såklart ett plus i kanten och killen har en snygg kropp, är låååång, vänlig och manligt utseende.
Man vill ju inte synas med en kille som ser ut som en stor bebis. Som jag tycker att många killar i stockholm gör.
Dom klär sig nästan likadant och är så fiiiiiinaaaa, men när man hör vad dom har att säga så är det inte många som är charmiga med sitt riktiga jag. Utan där har spriten hjälpt till, eller annat.
Kanske därför man ser utseendet mycket, dom flesta tittar med på det. Kanske just för att man vet redan hur dom flesta är.

Men ändå tycker jag man ska lägga märke till allt annat. Det där med ögonen och kroppspråket är nått jag själv har märkt på vissa och tycker samma om dom alla. Alla ser olika och hittar sina egna saker som får killen charmig.


Även fast killen inte är klädd i det dyraste man kan hitta från nån butik med en söderbög, eller har på sig massa tönt saker som en farbror har på sig, så kan det finnas så mycket mer i dom.

"Men asså haha kolla vad killen har på sig, värsta pundaren" 

Jaha OCH? Har du kollat  vad som finns undet tröjan.  Under huden!
Man ba, "ee ja, lever, hjärta, lungor. haha.  Ne men personligheten, vad som faktiskt lyser upp.


När jag nämner saker om killar och  sen låter folk lägga märke till det, så håller dom med.

Vissa killar är kanske hur snygga som helst utåt. Jag va med en killkompis för ett år sen nu tror jag det bli.
Han lovade mig att visa mig en stört snygg kille. Och han sa massa bra saker om honom.

Sen när jag träffade honom och umgicks med han ett bra antal ggr. Så hittade jag INGA av dom sakerna min kompis hade berättat. Upplevde han helt tvärt om. Den ända han hade rätt i var att han såg bra ut.
Det gjorde han. Kräftig käke, perfekt längt och kroppsbyggnad.
Men resten...........
Fyfan vilken idiot.
Snackade bara om sitt jobb. Varför han bråkade med någon chef där. Bla bla bla bla ZERO SNACK.
Så otroligt tråkig och dryg.
Vidriga komplimanger.
Han var helt borta i sitt snack. Jag som lyssnar och älskar att ge råd. Inte ens det klarade jag av då.
Ja tänkte på vad jag skulle göra när jag kom hem, ville bara där ifrån.
Jag gav han chansen. Men hans personlighet gjorde han bara fulare.



När en kille är bekväm med sig själv, kommer och kramas med en kram som säger "jag är en mysig person"
Verkligen ger hela personligheten bara med kramen. Eller blicken.
Inte en kram som måste säga "jag är kåt, följ med mig hem"


När en kille kanske sitter som mest tyst på fest eller annat kan också va hur sexigt som helst.
Säger inte för mycket, men när dom väl säger nått så är det så perfekt. Kommer så snyggt in.
Avslappnad.



Inte som coola killen som sitter med tre brudar som e svinpackade i knät och skriker till sin killkompis
"HahHHA  faan VaAD VI SKA få LIGGA Ikvääll"  och tjejerna, "fniss finiss ihih sluta då ehhehi"

När jag är i närheten av den typen, fyfan. Jag stirrar ut dom och småflinar. JÄVLA SOPOR.

Eller dom som försöker så fort man har råkat dricka lite för mycket. VAFAN? Vill du inte att jag ska vara klar i huvudet om vi ska ligga? Vill du inte att mina bästa sidor av det som ska hända ska kunna komma fram?
Ska ja va helt snurrig och inte märka något?  


Kanske det är så att killen vet att han kanske e så dålig att han inte vågar när tjejer verkligen kan dömma honom.


Din klädstil som kille spelar INTE SÅN STOR ROLL. Din längd, fettma eller vadfan det kan vara. Spelar intte heller sån stor ROLL..


Har du charmen! Kan visa för tjejer vem du är utan att behöva ge för mycket hopp, som du kanske inte är ute efter att göra. Så visa på ett charmigt sett hur du kan vara mot henne. Bry dig men ändå inte ge allt.

Toffel, lyssna inte för mycket på tjejer. Dom vill styra så sinnessjukt mycket ibland.

Holl ögonen öppna och var mjuk och trevlig. Men inte trevlig " jaahaaa ååh va har djjjuu gjoortiiiikkväääll dåååå"
utan mer som "vad har du för dig :)"

Iställer för att ge för många  ;) miner i verkligheten, ge sånna här :).  Dom visar mer.
Men när det väl ska komma en ;) blink flört och roligt skämt. Göre i rätt läge. Kanske om hon sagt något roligt och du vill visa att du fasktiskt också har humor, kanske en bättre? Gör henne glad. Gör henne chockad.
Va inte för gullig, va charmig. Det är stor skillnad och man hittar själv sitt sett som fungerar bäst.





Sen om du är låång har snygg kropp, lugn men ändå vild i rätta lägen, har blicken och dom mysigaste kramarna.
Måste inte betyda att du gör att tjejer tror att du vill ligga, eller att du vill ha förhållande, eller att du är äcklig.
Gör man det på det bästa sättet.
Då är du grym och tjejen kommer gilla det, sen kan du välja vad du är ute efter.
Inte lura i dom något haha. Men visa vad du kan ge, som kompis kanske!

Vissa killar har det i sig, andra inte. FYFAN VAD JAG AVGUDAR DOM KILLARNA SOM HAR DET I SIG! Så bra! Så moget, ävENn fast skämten kan handla om något man tycker är "omoget". Det är det inte, om man beter sig rätt i tillfällen. (Visar att man vet att det man nyss sa är idiotiskt sjukt, men ändå STÖRT JÄVLA KUL)


 Lägg märkte till mer än kroppen och  dom "gulliga" smsen.

Se verkligheten. Hur är hans kroppspråk, vad berättar han, hur berättar han. Vågar han nudda dig och visa mer vad han menar? - bra grej. Våga ta i tjejen.
Utan att taffsa.








Killar som har det här i sig, dom måste få veta det. Man måste säga till dom vilka dom är och vad dom faktiskt ger.
Vissa killar är väldigt medvetna om hur bra dom ser ut eller hur charmiga dom är. Andra inte, dom BEHÖVER HÖRA DET.
Man måste banga in det i deras huvuden. Gör jag alltid!



Låt dom visa deras andra delar för oftast kan det visa sig vara väldigt positivt

Är man osäker och inte förstår om någon uppskattar dina grymma egenskaper, lägg märkte till om tjejer blir intresserad eller bara har sjukt kul med dig.























Vem är jag?

 Kommentaren om att jag skulle skriva om mig. 
Jag måste säga att jag känner mig lite obekväm med att berätta för mycket om mig själv i bloggen.
 Men väll lika bra, nu när jag ändå skriver  så mycket om  vad  jag tänker på haha.
                                       



I verkligheten är jag den personen som inte låter folk komma mig för nära för snabbt. 
Håller dom flesta på avstånd och låter inte vem som helst få veta för mycket.
Låter andra skapa sin egna uppfattning av mig. Sen märker jag att vissa bli mer intresserade av mig och vill veta mer. Då visar jag mer personlighet och oftast chockar många med vem jag egentligen är.

Jag är väldigt vänlig och förstående. Sätter alltid andra före och vill vara bra i allas ögon.
Jag vill hjälpa och ge folk bättre självkänsla. Sprida min positiva attityd och ge glädje.

När jag träffar människor tar jag först fram några av mina sidor. Jag är rolig, lätt att umgås med, vågar prata.
Då kan många se mig som rolig rolig rolig och inte förstår vad jag egentligen tänker.
Ja menar, kan jag få fram ett bra skämt, då måste ändå min hjärna fungera rätt grymt också.
Men vissa luras av mig och tror att jag inte märker hur dom smått dömmer mig direkt.
Sen när jag visar min andra sida då knäcker jag dom på sekunden.
Så det är nog det jag är bäst på. Märka hur andra lägger märke till mig och va smart nog att inte låta alla komma för nära.


Det var en kompis till mig som sa det en gång. Folk kan uppfatta dig fel när du är rolig och framåt och inte visar dom andra sidorna. Du är så smart att du inte låter alla se ditt andra jag. Men jag som är din kompis känner dig och vet hur du fungerar.

Och det gör hon verkligen, förstod jag när hon sa sådär. Du bäst <3



Men sen finns det dom som ser direkt vem jag är. Utan att jag ska behöva dölja talanger.
Dom personerna har alltid sagt det till mig direkt.

Jag har hamnat i situationer där även vuxna vill ha min hjälp, höra mina råd och bara lyssna på mig.




Jag är väldigt annorlundare än många i min ålder. Jag har fått många som har sagt nu dom senaste tre åren. "Bella du var så flummig då men nu har du börjat mogna".

Det roliga med det är att: Nej jag har inte varit korkad tillbaka i tiden direkt haha. Jag har bara visat  min roliga sida, inte seriösa. Den har jag hållit för mig själv. Sen när jag inser att folk faktiskt kan uppfatta mig fel, så har jag lugnat ner mig med det. Lagt rolig och smart på samma nivå.

Bara för att man har humör behöver man inte vara en idiot? Bara för att jag har vågat ställa sjuka frågor i klassrummet eller vågar skrika nått kul på tåget behöver jag inte vara dum i huvudet - tvärt om.

Jag är en tjej med stora drömmar och bra självkänsla.

Jag tar aldrig skit om jag inte förtjänat det. Även om jag ibland kan ha  svårt att erkänna misstag. Men tillslut gör jag det, men kan ta en stund haha.

Jag är aldrig elak, väldigt sällan. Men har någon gjort mig så illa att jag måste ge tillbaka, verkligen måste. Då gör jag det 3444 gånger värre, för att visa hur taskig jag kan ge tillbaka. Är någon dum mot mig är jag oftast inte elak tillbaka.
Men det beror lite på vem det är, vem personen är för mig.
För jag blir nästan aldrig ledsen eller sårad. Men när jag väl blir det tar der hårt på mig.


Jag kan umgås med alla människor. Jag HAR umgåtts med många olika typer. Ser personlighet, inte utseende eller intresse.

Kan komma hem med "klassens tönt" och alla undrar varför jag är med henne...
Jag ser personligheten, gillar jag den så stannar jag. Bryr mig inte om vad andra tycker eller ser.

Jag har testat dom "coolaste i klassen"  Som inte alls behövt vara sånna märkvärdiga personer...

Alla ni kan tänka er har jag varit med om.




HÄNDELSE I LÅGSTADIET


En gång på gympan i 3an så sa dom "coolaste" killarna till en tjej "Men du är dum i huvudet"
Typ det elakaste man kunde säga då haha.
Iallafall så såg jag på henne hur dåligt hon mådde. Hon blev helt kall och hon rodnade och man såg att tårar var påväg. Sen när vi skulle köra kungen haha boll-leken, så ser jag hur hon sitter bakom en plint och gråter.
Där inne där man hade alla sånna saker. Så inte vid en plint mitt i leken.

Då springer jag dit menads spelet är igång och sätter mig med henne. Eftersom det var så länge sen så har jag svagt minne av konversationen vi hade. Men jag minns att jag frågade hur hon mådde. Då svarade hon att dom kallade henne för dum i huvudet. Och då var jag inte tillräckligt smart för att kunna säga att dom leker balla och är egentligen världes sopor. Men jag sa tillbaka att hon bara ska strunta i dom och vara med i leken igen.
Minns inte vad hon svarade men det slutade med att vi gick in i omklädningsrummet och hon drack vatten  och sen var vi med i leken igen.

Nu kommer det bästa. När vi kom ut från omklädningsrummet så kommer läraren mot oss och frågar vart vi har varit. Då utan att tänka säger jag direkt. "Jag gjorde illa foten, hon följde bara med mig"

Jag tog skulden. Jag tyckte inte att hon skulle behöva berätta vad som hade hänt. För då visste jag att läraren skulle prata med killarna och sen skulle jag få skit från killarna hahah. Så lite ego tänkte jag. Men samtidigt väldigt snällt och generöst.


Sen när jag kom hem den dagen från skolan så berättade jag för mamma hur snäll jag hade varit haha.
Då berättade mamma en sak för mig som faktiskt stämmer.

Hon tyckte att jag var stark och modig. Men varför jag kanske var starkare än henne?
Hon frågade om tjejen hade tjejer till  syskon. Och berättade att när man är uppväxt med bara tjejer till syskon så blir man som en prinsessa oftast. Man lär sig inte hur det är att hantera killar och ta deras snack.
Killar är mycket grovare i munnen och kanske vågar mer. Då sa hon att jag klarar av allt sånt pga att jag bara har vuxit upp med killar. Haft fyra eller fem killar som jag växt upp med. Två av dom är syskon och resten bara väldigt nära vänner. Som fortfarande ger mig stöd och alltid kommer finnas där.
Har jag hört sånt hemma på "skoj" 4345 gånger. Då känns det inte konstigt att höra det från en löjlig klasskompis.
Men någon som nästan aldrig för höra det. Utan bara hur söt snäll och fin man är, då blir orden mäktigare mot hjätat och man kan inte hjälpa det.


 PURBERTETEN OCH BRÖST


Jag har alltid uppskattat mig själv för den jag är. Man kan inte vara helt nöjd. Men det som går att göra någonting
åt, det gör jag.

När man är 15 och hormoner håller på som tusan i kroppen. Man är varken flicka eller kvinna. Man sväller upp under puberteten och brösten blir ENORMA haha. Man tycker kanske man är tjock och får massa komplex.
När jag var 15 började jag träna hemma. För jag trodde verkligen att jag var tjock. Säkert för att man får höra på skoj hemma av sina bröder, TJOCKIS osv. Haha. Men det var bara puberteten, man blir rundare i ansiktet osv.
Sen när man närmar sig 17-18 så börjar det släppa. Ansiktet börjar bli smalare och få form. Brösten blir mindre
:( fack. Hhaha!! Men dom blir äkta! Inte helt uppblåsta som många har och killarna dräglar. När dom inte inser att dom där tuttarna försvinner om något år. Kroppen bli mer kvinnlig och redo för att föda hahah. Inte för att man borde föda när man är 18, men egentligen är det då man är som mest mogen för det. Kroppsmässigt!!!!!


Jag har alltid drömt mig bort i musiken. Jag älskar musik. Men då tänker man ju, jaha och vem fan gör inte det? Men jag verkligen älskar älskar älskar älskar.

Jag klarar mig inte fem timmar utan musik. Inte ens två. Jag måste ha musik till mina öron hela tiden. Det hjälper mig att klara vardagen. Vad det är för musik är väldigt olika. Min musiksmak är helt otrolig haha. Jag tål verkligen allt. Dom flesta har sina stilar eller alla lyssnar på samma skit bara för det råkar vara nytt. Jag går på känslan. Ljudet bakom rösterna och texten.
Texterna i låtar tänker jag  alltid på sist. Det var vara låtar som är snuskiga och töntiga men själva ljudet är så bra att jag dööööör.

Jag älskar musik som ger mig känslor. Låtar som kanske ger än ett klarare huvud och man tänker starkare. Musik som får en att inte kunna sitta still. Michael Jackson tror jag har gett många den känslan. Han musik är förmodligen bland det bästa som gjorts. Har man känlsan, kan man musik, så går inte att INTE röra på sig när han sjunger. Så synd att någon så grym skulle försvinna.


Musik är fan allt!  Piano ljudet, dunken från hipphopp, känslan av tecno eller trance.

Varför ska vissa artist namn blivit nått som ska va dåligt? A men westlife, bögarna.
Vadå bögar? För att dom kan sjunga bätte än dig eller? För att dom får mer tjejer än du någonsin kommer få?

Många sånna grupper blir stämplade direkt pga deras smörlåtar osv. Men det kan faktiskt vara riktigt bra. Vissa låtar skriver ju histora, minnen. Samma med backstreetboys och allt sånt.

Christina agulera "Men skojar du hon e sååå OOOOLLLLD"
ÖÖH, en tjej med den rösten kan fan aldrig bli old. Hennes röst kan fan ge mer gådhud än Celine Dion ibland, som är ett extremt ex på någon med känlsa.








SVÅRFLÖRTAD ELLER INTE?

Det med att det är så viktigt att man inte är för på eller ger för mycket tid till någon annan.
Visst det funkar faktiskt att om man dissar någon så fortsätter den att höra av sig mera osv.
Men vafan,  varför ska det vara så? Jag fungerar inte så. Tror du jag är lätt att få då eller? ABSOLUT inte....
Bara för man inte väljer att skita i att svara ibland eller att va dryg med korta meningar så är man inte lätt för det.
Bara för man är trevlig och inte kör massa spel för att försöka vinna mer uppmärksamhet.



Vissa spelar så svårflörtade. Då har jag testat ibland att göra samma tillbaka mot just den personen för att se vad som händer. Då helt plötslgit får man 5434434 mer sms och mer från den. Då är ju beviset på bordet. Han spelade bara för att försöka vara speciel. När han bara är töntig....


Självklart kan man inte alltid vara alla till lags och snacka med alla. Men man ska inte vara dryg och leka svår för det. Du kan vara lika svår även fast du är trevlig och framåt. Vad den andra personen får för hopp spelar INGEN ROLL. Det du menar själv, det du skriver så som du framställer dig - det är vad som spelar roll.

 

 


 




Bli kaxig mot någon, för att bli snyggare för någon annan

                           
                                                                             FÅR ONT I HUVUDET!

Nu kom ja på en sak att skriva om! När man lägger märke till att någon gör sig till för någon annan, genom att kaxa och ha en bitch ton mot den man pratar med. Man ska alltså känna sig som om man har gjort något och bara be om ursäkt haha. Precis vad den personen vill - men inte säger. Omedvetet ser till att det ska bli så.

Men det är så fult och löjligt att alla som är runt om förstår vad som pågår.


Jag tror alla har sett och varit med om när någon blir helt plötsligt riktigt kaxig och jobbig mot dig, pga att det finns någon där som personen vill se snyggare ut för. Satan vilken mening, aja..hah
Men varför ska man göra så? Funkar det ens? NEJ!
Den som man skulle försöka se "snyggare" ut för fattar ju mest att den bara gör sig till.

Riktigt dålig stil att helt plötsligt ändra sitt snack mot sin vän för att bli ballare. Man blir ju knappast ball, bara löjlig.

Vill man impa på någon behöver man väll inte va dum mot andra?
Visa istället din mjukhet och att du är en skön person. Ist för att bli kaxig mot din kompis (framför någon) va extra gosig och snäll istället. Ser juh 100 gånger bättre ut. Eller?`
Tycker jag iallfall.

Men att man ska behöva få värsta KNUFFEN från INGENSTANS är ju bara IDIOTISKT!

Oftast blir man väll chockad och inte tänker direkt på hur man ska göra eller säga.
Men har man sett det många ggr och märkt när det händer andra. KLAMPA IN OCH HJÄLP TILL.
OM PERSONEN ÄR FÖR SVAG FÖR ATT SÄGA TILL.

Säg tex att du är på fest.
En kille och två tjejer står och snackar. Ena tjejer är skitkåt på killen, den andrar kompisen  bara står brevid.
Då hela tiden kaxar hon mot sin kompis, är otrevlig och dryg. Svarar sopigt och tittar med blickar. För att killen ska ba "WOOOOOOW vilken tjej som är så kaxig.

Alltså.. HAHA.

Ska man va kaxig, då ska man vara det positivt. Veta hur man är det. På ett coolt, porrigt, vågat eller sexigt sätt.
Men då ska man också ha självförtroendet till det. Kunna besvara frågor man får tillbaka, om man kanske gått över en gräns med sitt skämt, eller annat.

Men när man kanske avbryter någon som är bitch mot en och kanske säger "VAFAN OCH VEEEEM ÄÄÄÄR DUUUU?"
Då många gånger kan det bli ett svar som "heheha vadåååå?"    FÖR MAN BLIR SÅ JÄVLA ÄGD.
För det man menade med vafaanochveemärrduu haha, e ju att man vill få in i skallen på personen att man VET att du gör dig till, du leker kaxig men du e S.Ä.M.S.T. Blir hon eller han, generad och svarar svagt. Då kan man garva ännu mer för sig själv i huvudet. Våga stå där och va as kaxig, men när någon annan öppnar munnen då blire "is my face red?"


DÄREMOT OM MAN MÄRKER ATT NÅGON GÖR SIG TILL FÖR NÅGON ANNAN SOM IIIIINNNNTTEE GÖR NÅTT MOT DIG.
DÅ BEHÖVER MAN FAKTISKT INTE LÄGGA SIG I. LÅT DEN PERSONEN VÄLJA SJÄLV. MEN MÄRKER LYSSNAREN?
OFTAST....

Nästan som att man skryter fast tyst. Man gör det med kroppen så man ska se. Sånt märks oftast tydligt haha. Vissa gör sånna fail på det. Då ska man verkligen inte lägga sig i hahahaha. Men annars kan man ju va grymt på det. Då kanske man får chansen för mer uppmärksamhet av den man sökte.


Men att fjata sig mot någon som råkar stå brevid eller sin kompis. Fuck that.

Lixom, JAHA? OCH VAD FAN, ASSÅ WHAT? VEM ÄR DU? VAFAN SÄGER DU?...

Men märker man att den som lyssnar fattar att man tycker det låter knäppt. SÄG INGET. Haha. Då äger man personen mer genom att låta dom som "inte skulle hångla mer sen" hamna on the same page!
Och den andra bara fortsätter med sitt zero snack.
















Skäm ut han tillbaka, ta på hans rumpa du också!



Som vissa säger. - Dom tänker sig inte för. SÄG DET BARA SÄG. 
Nej för i helvete.

RUMPA GREJEN LÄNGRE NER.

I bråk. Ska man vara lika korkad? Har man varit bättre då?
"MEN FAN KALLA HON/HAN HORA BARA VAFAAAN SÄG DET  BARAHHH SHIIIT"

Neeeeej, så gör man inte, eller så gör jag inte. Varför? Vad är meningen? Kommer personen bry sig? NEJ.
Finns absolut INGEN anledning till att vara idiot tillbaka när någon är det mot en.
Det är klart att om någon går förbi mig på stan och smäller till mig att jag ska fråga vad hans problem är. Eller slå tillbaka. Men egentlien inte ens det.


RUMPA GREJEN

När jag var ute i för inte så länge sen. haha (alltid ute) Men oftast då det händer.
För det finns mycket att kommentera om när det gäller klubbarna i stockhom.
Det var väldigt vääääldigt trångt inne på den här klubben. Då tar ju killarna chansen att "råka nudda tjejer lite mer än vanligt" Eftersom då är det så trångt så finns det alltid nått att skylla på.

Men när jag passerade en kille på en plats som inte alls var så trång, då känner jag hur han klämmer mig på rumpan. Då vänder  jag mig om, tittar han i ögonen och tar upp min hand, för att visa att jag tänker ge honom en lite smäll. Menads jag sakta håller min hand nära hans ansikte så lutar han sig mer och mer bakåt och småflinar.

Då när han log så slog jag till lite löst på hans kind. DÅ reser han sig upp och tittar på mig med en as chockad blick. Då gick jag bara därifrån och killkompisen jag var ute med stoppar han och vill snacka.
"Ta hand om henne ikväll" -  som om han hade varit snäll och inte taffsat.

Riktig sopa.



"Rör mig inte jääävla böööög"

Är nått jag inte skulle stå och skrika.
Ett, för då kommer han vilja ha förklaring på varför du sa just dom orden.
Två, du kanske inte känner honom och inser inte hur aggresiv han skulle kunnat bli.
TRE, vill han ha förklaring kanske han äger dig och då kommer du skämmas.


BLICK OCH GÅ DÄR IFRÅN, eller en lite smäll så dom tappar hakan och ångrar sig över det dom gjorde. "Faan nu kan jag inte stöta på henne ikväll, fan fan fan"

 Man ska nte le och säga ihihihih vafaaan? Många tjejer gör så. Då tror killarna nästan att det är okej.
Det är det inte.



"VAAAfaaaaaann ihihihihihihhi va gööööörduuuuu?"
Nej nej nej nej nej............... man ska inte göra mer än att titta han i ögonen helt orädd och bara visa med blicken hur löjlig man tycker att han var. ELLER GÖRA SAMMA SAK TILLBAKA PÅ HONOM. DÅ KOMMER DU GÖRA HAN GENERAD, ÄNNU BÄTTRE!


Han skulle aldrig tro att du skulle våga pga chocken han hoppas att du ska få av det han gör.

Låt inte killar köra den stilen.

Tar han på din rumpa, ta på hans :D. Visa att du också vågar.
Eller gå där ifrån och bara ge han blicken. 

Ge inte fingret om han ser läskig ut haha. Det felet har jag gjort massa gånger, sen letar han upp mig och är skitlack. Lr vafan, låt inte ens killen ta dig på röven!!!!! Men om han gör, testa mina råd. 

                         













Empati och sympati


Igår på slussen när jag väntade på tåget med en kompis.


På slussen brukar ofta uteliggare vara, det är ingen nyhet att man kan se nån sitta sovandes på trappan direkt.

När jag stod och rökte så hoppar jag till av att massa tjejer skriker. Jag trodde seriöst någon blev påkörd av en buss. Sen när jag vänder mig om och tittar mig omkring, så ser jag att dom står precis utanför pressbyrån och pekar mot någon som sitter på trappan. Sen skrek dom "HON E DÖÖÖD, OMG OMG OMG ASSÅ HON E DÖÖD".
Med en röst av tårar seriöst :P... Host, host fjortisar....


När jag tittade på trappan så sitter en kvinna där. Kort och smutsig, uteliggare.
Jag skämmdes nästan för dom där tjejerna. Tog upp all uppmärksamhet på slussen för att stå och skrika att hon är död. Dom som typ är mest ute på gatorna och gör absolut ingenting, dom borde väll veta bäst vad det är och hur man ska reagera.

Alla på slussen stod och stirrade söndet tjejerna. Sen kommer två vakter mot dom, säger inte mer än två ord och tjejerna går därifrån. Sen pratade dom lite med kvinnan som satt där.

Hon reste sig upp och börjde gå runt och leta fimpar.
Jag klarar verkligen inte av sånt där.... ibland vill man verkligen rädda hela världen. Men går ju inte..

Att se henne gå runt där med världens smutsigaste kläder och kolla runt på marken efter cigg.
Många stod och småflinade åt henne. Seriöst, vad fan finns det att flina åt?
Tänk om det vore du? Men ja, nu vart det inte det, så du garvar man. Tycker jag inte man borde.
Man ska bara låta dom vara, om inte annars bara vara vänlig mot dom.

Men dom där tjejerna... skrek nästan hjärtat ur mig haha. Trodde verkligen något seriöst hade hänt.
Så står dom bara och fjantar sig. Blev så lack.

Jag stod längst bort på slussen, vid bankomaten.

Hon gick runt överallt och leatade fimpar. Jag kunde knappt titta. Fyfan vad hemskt..vilket liv.
Säkert helt nerknarkad också. Men hon kunde väll få lite mer respekt än massa småflin och fjortisar som vill synas. Fy fan.

Sen börjar hon gå mot mig, där jag stod. Alla tittade på henne när hon kom närmare mig som om hon skulle vara farlig. Hon är väll inget ufo? Hon är en människa som också behöver respekt,  mer än oss t.o.m.

När hon närmar sig mig så tar jag fram mitt ciggpaket och går mot henne. När hon tittade upp på mig ser jag det värsta ansiktet jag någonsin sett. Hennes ena öga var brutalt skadat och det andra var igensytt. Jag mådde på riktigt dåligt av att se någon sådär.

Så jag erbjöd henne en cigg. (Alla kollade) ... brydde mig inte. Jag tänkte inte stå där och se dum ut som alla andra som bara stirrade. Om man ska titta kan man väll fan göra någon åt saken också.

Hon sa " ååhh tack vaad gulligt" 

Jag tog en cigg och gav henne den i munnen, och tände den åt henne.
Dom som tittade tyckte väll jag var äcklig som kom henne så nära.
Ja, ren var nog det sista hon va. Men jag skulle inte kyssa henne. Jag skulle vara snäll, visa att det faktiskt finns dom som bryr sig. Klarade inte av att se henne gå och leta på marken.
 Så jag gav henne en cigg och hon nästan bugade åt mig tillbaka.
Kändes sjukt bra.


Sen när jag satt mig på tåget så sitter ett gäng framför mig. Vi satt precis där dörrarna är.
Då är hon tillbaka och har min cigg i handen, hon letade annat i korgarna.
Då börjar tjejer som sitter framför mig as garva och titta på henne. Hennes kille och kompis tittade också och dom satt och snacka om henne. Riktigt odiskret. Tror dom hon är dum i huvudet? Klart hon hörde.

Jävla idioter, sitter där och stirrar och snackar massa bullshit.
Å man hör
 "Meen guud, asså titta bla bla "

Fuck off, titta inte blåsta fan. Har du aldrig sett en sån förut eller?
Blev så sjukt lack, men vad ska man göra. Kan ju inte sitta där och försöka uppfostra folk som betedde sig som 13 åringar. Dom var MINST 23 år.


Kunde inte sluta tänka på det hela vägen hem sen. Har inte folk någon respekt längre?
Kan dom inte leva sig in i någon annans liv och inse det hemska?
Ha förståelse och kanske bara hjälpa. Om dom luktar sprit eller annat, håll andan i två sek då menas du ger någon en cigg, pengar, eller vad det nu kan vara.

Men stå inte långt ifrån, stirra och snacka. Bara för dom är uteliggare behöver man inte behandla dom som skräp. Dom kanske ser ut som skräp. Men dom är fortfarande människor.



















Stjärntecken - Roligt inlägg haha.




Jag är väldigt insatt i stjärntecken och horoskop. Älskar att kunna läsa människor.



Nästan varje gång jag gissar folks tecken är det rätt.  JAG ÄGER.Haha.
Det finns vissa jag kan mer än andra. Som jag tänkte skriva lite om.
Inte så att jag sitter och noterar allt en annan person säger till mig haha, utan jag har läst på alla tecken så mycket att jag märker hur dom är. Vad som stämmer in. Men vissa tror inte på sånt. Jag gör det.

Ibland kan kan t.o.m se bara på utseendet vad dom är,  vet, "yeeeah"  i kör. Men det är sant.

Så som jag märkt det.

Kräftan har ansträngda leenden. Inte tjocka ansikten men ändå runda. Snygga ögon. Mörka ögon, eller blåagröna med fräknar på näsan.

Fisk, stora ögon och svåra att missa. När dom ler blir ögonen mindre och sjukt charmigt ansiktuttryck som man får svårt att motstå.

Vattuman Har virrig blick, kan fastna med blicken ofta haha. Och le och sluta le fort. Snabba ryyyyyccckk.

Lejon  Drar ofta skämt - som verkligen går hem. 


 
Ett tecken jag ALDRIG har funkat med är kräftan och skorpionen. Skorpionen klarar jag av sådär, men kräftan och jag går inte ihop. Jag kan inte ha kräftor runt mig. Går, men inte länge. Vi tröttnar fort på varandra och både vill vara först. Kräftan förstår inte mig jag blir galen av deras kommentarer.
Jag tycker dom är dryga, störande, och märker inte när dom gör bort andra.

Men kräftor är drivande och självsäkra oftast. Men dom funkar inte med mig!



Jag själv är vädur.

Vädur : ja gillar mitt tecken.

Positiva generösa, gott sinne för romantik, drivande, våghalsig, modig och älskar utmaningar, passionerad, sexig, ivrig, smart, kan ibland säga saker utan att tänka.
osv osv.

Det stämmer bra in på mig. Men ska jag gå in på mer om mig själv, då är jag såhär också:

Väldigt rak på sak - säger som jag tycker.
Beslutssvårigheter
Kan retas tills man går i taket.
Inga problem med att ta kontakt - modig
Självsäker
frestande
dömmer aldrig
kan bli arg om jag inte får som jag vill, även fast jag vet att det inte funkar ibland haha.
Låter inte alla komma mig för nära, håller dom flesta på avstånd och visar inte för mycket personlighet.
Visar oftast först min humor, att jag är charmig och sen vidare.

när jag kollade hela mitt tecken, så är jag ett lejon utåt och vädur inom mig.
Jag charmig utåt och gömmer en personlighet inom mig.

Lejon är grymma! En av mina favvo. Extremt öppna, roliga och charmen är enorm.

Fler jag älskar är

Vattuman - Sexiga och frestar mig alltid. Sjukt underhållande och ger mig bra syn på framtiden.

Stenbock - kan förstå mig och ha samma intressen. Men ibland kommer man till vissa stunder då man inte förstår
varandra någonstans haha, då slutar det alltid med stora bråk och stenbocken måste vinna hela jävla tiden...

tvilling - har samma humor, förstår varandras humor. Har aldrig tråkigt med en tvilling. Lätta att umgås med.

Fiskarna - Får mig alltid att skratta, men fiskar kan få panik av min hyperaktiva personlighet. Men dom är väldigt förstående och det dras jag till eftersom jag har så mycket åsikter. Mjuka och bra fantasi som jag själv har massor av.

dom jag dras till är och har haft förhållande med är

skytt
fiskarna
vattuman
lejon

....därför jag kan dom bäst haha. Jag kan se direkt om du är fisk, jag kan se om du är lejon. Vattuman har jag lite svårare att tyda, dom är en blandning av lejon och fisk, men dom ger mig självkänslan och det gör inte alla tecken.

Vänskap för  mig, vädur

Tvilling, Våg, Skytt, Vattuman och Fisk.

Katastof med oxe och kräfta

Vädurar passar jag oftast inte med. Vi vill hela tiden vara etta och det blir bara jobbiga stunder...
Kan störa mig extremt på dom. Men vi kan ibland ha samma åsikter om saker och då känns livet underbart haha.
För vädurar vill ha rätt. Tycker då båda samma så blir det perfekt.  Vädurar bråkar ofta med varandra.






 

 

 


Händelse. Mot krogen, mitt tålamod håller länge. Men...



För några månader sen så skulle jag ut för att träffa en tjejkompis. Hon hade med sig ett gäng tjejer jag inte träffat förut. (hon hade varit med dom tidigare under kvällen).

När jag träffar folk jag aldrig hälsat på innan är jag alltid väldigt social och trevlig. Som kan ibland skrämma iväg människor. Men oftast får man samma tillbaka.

Men när jag träffade dom här tjejerna fick jag inget. Inte ens en stark han mot min när jag skulle hälsa.
Som om jag tog i en docka av det mjukaste tyget man kan tänka sig. (Gled iväg). Knappt att blickarna mötte min när jag sträckte fram handen. Få av tjejerna visade ett intresse av att prata med mig.

Men visst om folk inte är modiga och vågar prata för att jag dyker upp och inte känner dom, så visst, va så.

Hon jag skulle träffa som var med dom är en helt annan person jag aldrig skulle kunna jämföra med dom här.
Nu känner jag inte dom så bra, men behövde inte lång tid av den kvällen för att förstå vilka typer som fanns i "gänget".


Så när vi har mötts upp och ska bestämma tillsammans varit vi ska gå så försöker jag prata med dom andra.
För att lära känna dom. Vi ska trots allt spendera kvällen ihop nu.
Men det ville ingen. Möjligtvis nån av dom öppnade sig något mer. Men fortfarande väldigt konstigt.
Dryga kommentarer, blickar, står och dricker en 3.5:or på tunnelbanan och skriker.
Jaha okej, dom kanske älskar att bete sig sådär. Jag gör det inte. Så för mig var det väldigt skumt.
Eftersom dom vägrade våga prata med mig höll jag mig till min kompis. Hur knäppt känns och är inte det?
Man går ett gäng på typ 8 tjejer. Men två av dom går längre fram och pratar med varandra. För dom andra inte vågade, vissa av dom, inte vågade öppna sig för mig?

Det kändes väldigt sjukt, men om dom var så kunde jag inte göra mer än det bästa. Jag var trevlig när vi råkade prata. Jag svarade på frågor dom ställde varandra men knappt gav varann ett svar. Jag var med hela tiden men ändå höll mig till hon jag kände.

Sen när vi väll kommit fram till dit vi skulle så är det tydligen 25 års gräns typ. Bara den kvällen.

Det gjorde mig inte så mycket, jag fortsatte se allt positivt och sa vi går till nått annat ställe då? Vet ni något ställe ni vill gå till?  Men alla fortsatte grubbla över varför vi inte kom in. Seriös. Släpp det. Låt vakterna fylla ut deras jätte bälla kläder och säga ett nej till oss. Men kommer man 8 tjejer när högst 5 av dom är packade, då skulle jag också sagt nej.
Men när jag försökte fråga alla vart dom ville gå kom inte ett ljud från deras munnar. Möjligt vis någon sa nått med på sån låg nivå. Men jag lämnade jobbet till alla dom och dom stod och snackade om olika ställen man kan dra till.

När dom väl hade bestämt sig för ett ställe började vi gå ditåt. Hon som "visste" vart vi skulle var helt lost, och kunde knappt läsa stans skyltar. Jag är ingen expert på stan. Men kan gatorna och namnen tillräckligt bra för att kunna ge råd och hjälpa till. Men gjorde jag det vare som att inkräkta på någons revir. Haha. Så ja lät hon.

Vi gick o gick, men kom aldrig fram hahah.. Sen skulle tre av dom kissa inne i en gränd. Jag och min kompis stod stannade längst ut på trottoarkanten vid katan och rakt fram var gränden dom gick in i. Så notera nu att vi såg dom hela tiden.

Resten av tjejerna stod i mitten, något mer inne mot dom andra. Dom som skulle kissa var lite lite längre bort bakom någonting. Men vi såg dom ändå.

Sen när jag bara rörde min fot några cm på gatan så ropar ena tjejen. " Man kan iallfall VÄNTA"

Hahaha, asså drev hon med mig? Vi stod typ 20 meter ifrån? Vill hon att jag ska sitta under hennes ansikte när hon kissade eller? Jag orkade inte ens besvara hennes idiotiska fråga, så jag stod still som ett ljus till alla var tillbaka. Jag orkade inte hålla på :P.

När alla är tillbaka så är det dagt för att förtsätta vandringen mot ett ställe hon själv inte hade en aning om vart den låg. När vi kommer mot en gata som jag vet är helt fel håll. Så sa jag snällt. " Du är du säker på att du vet vart den liggen, ska vi inte testa den är stället här nere" Och menade ett ställe som låg 100 meter ifrån oss.
Jag tyckte det var mer värt att testa där än att leta runt på ett ställe som verkade ha samma avstånd som till mars. I hennes takt iallfall.

När jag säger det tittar hon knappt på mig när jag pratade. Men precis när min mening började ta slut avbryter hon går mellan mig och alla andra och säger med världens kaxigaste och töntigaste tonen ni kan tänka er.
Hon sa " Jahaap a men då GÅR VI DÅÅ"  Hahah, asså jag trodde seriöst jag var med i en film. Är hon en skådis?
Är det här ett skämt? Jag vet inte hur mycket jag garvade innombords. Men jag tog hennes dryga sett igen och orkade inte. Så jag och min kompis visade vägen. Dom andra gick långt bakom.

När vi kommit fram var det tydligen 25 där också. Hade jag i tankarna innan. Men tyckte fortfarande det var mer värt att testa. Jag är inte intresserad av bråk med vakter så jag sa bara okej vad synd och gick där ifrån.
När vi backade bort från ingången kommer tjejerna mot oss och så säger jag.
" Det var 25 här också tyvärr vi kommer inte in" 


DÅ, några sekunder efter jag sagt det händer något som jag aldrig aldrig aldrig kommer glömma.
När jag precis sagt det och jag och min kompis står mot dom och dom har ställt sig som en ring med oss.
Så tittar den bitch tjejen upp och går in i ringen, verkligen går en runda runt på två meter hahah.
Och säger " HAa THa, fan va bra att ni gick före då så ni kunde se att vi inte kom IN"

Alltså, när hon sådär ställde jag mig massa frågor i huvudet på en snabb sekund.
"Var det mitt vårt fel att vi inte kom in?"
"Är det jag som är dum i huvudet och ska få massa skit för att hon beter sig illa?"
" Har jag varit på något sett elak sen vi träffades för två timmar sen?"
"Eller är hon bara en sjukt omänskig person som inte har respekt och vet hur man uppför sig?"

Jag konstaterade att det sista kändes stämma mest.
Jag fick totalt nog. Jag blir inte ofta arg. Jag är väldigt snäll och håller tålamodet länge.
Men har någon kör med mig hela kvällen och jag bara ska ta allting och svälja allting. Då orkar jag inte tillslut.

Men på sånt sett hon sa det och det hon sa fick mig bara att inse att sånna här tjejer vill jag inte ha runt mig.
Sånna typer har jag alltid hållit mig undan ifrån i livet.
Jag ville inte att sånna andas runt mig. Kan inte ens andas överhuvetaget :P. Det borde inte existera sånna människor. Seriöst. VAD FAN HADE JAG GJORT? VAD VAR GREJEN MED ATT HON SKULLE SÄGA SÅ?
VA HON COOL NU ELLER? HhAHhahah, sån jävla sopa att jag fick ingen annan tanke i huvudet än  attt göra precis vad jag gjorde.

Och vad jag gjorde va att jag, när hon precis hade sagt det blev det tyst i 10 sekunder. Alla stod helt tysta jag tittade på henne med en blick som sa "wtf". 

När det hade varit tyst och alla stod där mot varann så sa jag..  "x jag går nu" Men en trevlig röst, inte kaxig på något sett, ja sa bara till min tjejkompis att jag går.   Där kunde jag ju fan inte stanna.

Inte så att jag ska börja tjaffsa med tjejerna, den skulle jag ALDRIG ta min tid till.
När jag sa det blev det helt tyst igen. Jag gick bara emellan alla och gick rakt där ifrån.

När jag kommit en bit bort kommer min kompis springades mot mig och går med mig, och visade hur sjukt hon också tyckte det var. Jag sa till henne att jag har inget emot dina kompisar, jag känner dom inte. Men sådär uppför man sig inte och jag är ledsen men tänker inte ha sånna runt mig.
Hon gick med mig, och alla tjejer där bak ropar hennes namn.

Jag tänkte bara "ja vill här ifrån ja vill här ifrån, ja vill här ifrån" hahaha. TA MIG HÄR IFRÅN.

Så vi lämnade dom. Dom tyckte säkert jag var världens elakaste som tog deras kompis ifrån dom, men det gjorde jag inte. Hon valde själv att springa till mig. Att inse vem som betett sig illa och vilken sidan man tar.

Jag behövde inte folk på min sida för att kunna ha starkare åsikt om vad jag tyckte, därför bad jag aldrig henne föllja med. Men att hon kom mot mig visade att hon ändå forstod mig så det behöves inte pratas. Hon är helt annorlunda än dom iallfall.

Och kvällen slutade sjukt kul och det hände saker den kvällen som gav oss två stora förutsättningar att komma in på ställen vi aldrig trodde vi kunde. Att träffa träffa folk som tar oss bakom och vi får hälsa hit och dit.

Så att jag gick där ifrån var nog väldigt bra och att hon kom efter var ännu bättre. För annars hade vi inte haft kontakterna vi har nu. Och eftersom i stockholm har alla en roll på krogen. Alla lekar någonting. Alla tror dom är kändisar, spec på Stureplan där antingen det är stora utlänska biffar som familjen äger resturang, eller en riktigt svenne brat som pratar tomt prat och har en pappa som tjänar miljoner.
Och alla sammlas vid ett bort och dricker skumpa. 

Dom är exteremt hårda ute och hur man klär sig beter sig och ser ut spelar riktigt stor roll.
Dom nekar precis VEM DOM VILL. Därför är det uppbyggt så att skaffar man sig rätt kontakter då blir det lättare att ta sig ut här. Och upptäcka allt jag har märkt det senaste året som 18-åring.
Krogen är fruktansvärt överskattat och det är väldigt sällan roligt.
Men när det väl är roligt, då är det verkligen ROLIGT, haha :) !

Dom tjejerna skulle inte få förstöra min kväll, dom kan gå och sura hela kvällen.







Typ mitt ansiktsuttryck när hon sa det. hahaha.

















Det är inte meningen att man ska jävlas


Jag har fått nåra kommentarer om att jag ska skriva om killar tjejer och kärlek otrohet osv. Inte mitt favvo ämne direkt haha, för jag är väldigt spec av mig när det kommer till sånt.



Jag tycker såhär.

Blir man kär, blir man det, är man bara kåt är man det. Vill man köra spel i förhållande, låt varann vara.
Va rättvis och våga prata. En gång otrogen, alltid otrogen. Ordet toffel är någon fjortis sak som jag inte ens forstår varför ordet finns :P....sånt ska inte förekomma.
Jag är lite som en kille på det sättet, tar saker som dom kommer och oroar mig inte så mycket. Det blir enklare.
- Bestäm därifrån, låt tiden gå och köp inte bullshit.

Så tänkte skriva om tjejers och killars beteende mot varandra som jag inte tål...

Dom som är tillsammans, lek fan inte med varandras känslor. Och tips till både killar och tjejer. När det blir för överdrivet på väldigt kort tid, då är det falskt och man kan väll gissa noll gånger vad intresset egentligen är... då kan man väll planera därifrån hur allt ska vara? Och hur det inte borde vara.

Jag tycker tjejer borde och ta saker lite som dom kommer och inte fundera så mycket. Killar är så sköna på det sättet.
Men dom kan också köra idiotsett som sagt. Men man får lära sig att anpassa sig.

Tjejer sitter på bussen och skriker "asså han e ju typ kär i dig, kolla vad gulliga saker han skriver"
hahahah, a visst ligg med han så ser vi hur mkt gullga saker han skriver efter. Och självklart är det inte så att bara för man får gulliga sms osv så betyder det bara att killen lr tjejen vill ha sex. Men sånt märks väldigt tydligt tycker jag. Vad som är sanning och vad som bara är snack.  Men sen om man har andra typer av relationer som det nu kallas "kk" osv. Så är det väldigt annorlunda med hur man hör av sig till varandra. Då behöver man på något sätt inte skriva till den andra hur snygg man tycker den personen är. Om man nu är ute efter ligg. Eftersom man redan gjort den saken klar. Så om det då kommer sånt, då är det sanning. Då är man bara grym som vågar säga så utan att känna att man kanske kan ge personen hopp. Och bara en väldigt charmig person. Sen att vara "kk" med någon som aldrig hör av sig förutom mitt i natten, då är det varken ett bra kk, eller en bra person där :P. 
Men att vissa är tillsammans och bara är ihop för att köra varandra till vansinne är bara elakt. Va en player om du vill. Men snacka inte massa och inte visa något sen. Bestäm då istället hur man löser saken. Så båda är nöjda. Låt det vara, låt framtiden visa hur intresset byggs upp. Säger en kille till dig en vecka efter ni träffats, att han e så kär osv. Ja det kanske han blivit fort, väldigt möjligt. Men man ska alltid vara försiktig med att gå på för mycket snack.



Kanske personen bara är ute efter ett förhållande för att göra någon annan avis?.





Tjejer kan bete sig så jävla elakt mot killar. Kramas med någon annan när hon har en kille där heemma.
Och killen hon myser med blir förälskad. Staackars killen. Fyfan vilken tjej. Så kan man inte hålla på.....
Det är ju inget jävla spel. Men tjejer vill väll oftast ha bekräftense.
Förhållande har man väll om mna är kära i varandra. Inte kan sluta tänka på någon annan. Jämför alltid alla man möter med den personen, och inser att den man gillar är bättre. Tjejer kan bete sig som skit i förhållanden mot killen. Samma med killen.

Men killar tar alltid saker lite mer som det kommer. Dom bara kör. 
Tjejer tänker, funderar, och kan snacka i timmar med kompisen om samma sak för att försöka få fram ett svar.

Nått som många tjejer håller på med i förhållanden är den här jävla "pausen" jag tycker synd om killarna.

Vadå pause? Vill du ta pause nu när det blev sommar eller? För att det är fest på lördag? Hallå? Är du kär? ....

Men finns dom som kör den där stilen mot killar och jag avskyr det. Låt killen vara isåfall, lek inte med hans känslor för att du ska ha en pause. Han kunde ju varit med någon annan. Men han är med dig. DIG. 

Men att göra killar avundsjuka är väll någon många många tjejer gillar att göra. För att dom sen ska komma krypandes t och bara ge tjejen all uppmärksamhet. Toffel. Och ja, det funkar oftast. Men hur snällt är det? Vad fan gör man? Jag tål inte tjejer som beter sig sådär i sina "förhållanden".  Lixom, väx upp och bete er!

Gillar man någon, vill man inte träffa andra. Man vill inte ta pause, och man vill inte spela spel och göra killen avundsjuk.
Bara elakt och han blir arg och ingen vinner på det.

Men sen när vissa killar vågar sägav emot och tar avstånd från sånt beteede, då blir tjejen as chockad och har inget att komma med. SKYLL DIG SJÄLV DÅ! Varför köra med han från början. Varför göra honom till toffel?
VARFÖR FINNS DET ENS ETT ORD SOM HETER TOFFEL....?.... Seriöst, hur håller folk på egentigen...
Va inte ihop med någon om det du ser runt bara är...
"hur gör jag honom avis" "blir han arg om ja e otrogen, han behöver ju inte veta"
Ställer du dig själv sånna frågor i ett förhållande kan jag bara ge dig tipset att göra slut. Finns ju ingen kärlek i det där.
Det handlar ju inte om att jävlas med varandra. Ingen är så dum i huvudet att man inte tillslut säger emot.

Varför är vissa otrogna och sen dyker upp med ett gulligt brev och ber om ursäkt.
Jag har suttit och läst med kompisar deras brev dom får, mess, sms allt det där, från killar som ber om ursäkt för saker.
Seriöst, det ända jag kan säga då är, fuck him. Visst förtjänar alla en andra chans, men kom inte och säg att du älskar någon och sen skyller på din sprit för att du varit otrogen.

Och det sorligaste av allt är att många tjejer som får sånna ursäkter säger tilll dom som lyssnade.
"Men titta va gullig han E" "asså titta seriöst"..     Ja vill bara gråta när jag hör det haha.
ALLVARLIGT! NEJ HaAN SKIRVER BARA SÅDÄR NU FÖR DU E SÅ COOL OCH SKITER I HAN, då får HAN paniik och inte vet vad han ska göra. DET ÄR FALSKT FALSKT. OBS: OFTAST.  SPEC när det blir överdrivet..
Vet killen eller tjejen att man har gjort fel, då kommer inte 4532342443 uräsker på sms osv. för då mår man så dåligt över det att man inte kan säga mer än kort och vad man verkligen känner.

När killar eller tjejer skriver så mkt att det blir svårt att tro på något. Typ hundra rader "asså förlåååt baabee ja älskar dig asså ja älskar älskar älskar älskare älskar bla bla bla lbal bla bla bla bla"   Massa snack snack snack. Lixom, ja ja sluta snacka och kom hit och visa det istället....

Jag har sett så sjukt många killar soch tjejer som behandlar varandra sådär, och jag ser deras falska sett direkt.
Jag hade inte köpt det.



Ta aldrig någon anna för seriöst för tidigt. Det kommer av sig själv. Det ger dig bara massa onödiga tankar.












RSS 2.0