Tror såhär



KILLAR

Kan ja få ditt nr kanske ;)? = Fan vad jag måste ligga med dig.

Snygg klänning = Snygg urringning

Vad ska du ha från baren? = Du är väll  fast vid mig ikväll?

Vad har ni gjort innan ikväll då tjejer = Häng med oss hem!!

Jag är jättetrött= jag är jättetrött

Jag är jättehungrig= jag är jättehungrig

Vi hörs = Vi kommer inte att höras

Det vi tjejer hör när killar säger....

1 Din röv är så nice!
Vi hör "Åh din rumpa är så stor"
Han menar: Att han verkligen måste kommentera hur nice den faktiskt är.

2 Är du singel?
Vi hör "Är du lika sugen på mig som jag på dig?"
Han menar: Är det värt att lägga energi på dig ikväll lr kan ja lika gärna gå härifrån?"

3 SNYGG TRÖJA!
Vi hör "åh fan va tajt du va i den"
Han menar "Jävlar vilka tuttar du fick"

4 Jaa vill ha en kraam (och närmar sig med litet leende och mjuka armar)
Vi hör "Jag vill gosa med dig"
Han menar "Åh jag vill känna dina bröst mot mig"

5 Sjukt segt att tågen har slutat gå
Vi TÄNKER "Shit nu måste ja fixa taxi"
Han menar "Det är lika bra att du sover hos mig asså"


TJEJER

Snygg tröja = Du fick sjukt sexiga armar i den.

Ne jag är jättetrött ikväll, men vi hörs ju snart = Kan du bara låta mig VARA

Asså ja vill inte hångla än = Jag vill tease dig hela kvällen och egentligen bara gå dig på nerverna utan att jag själv fattar det.

Ja lovar, jag är bättre än dig = Jag tror det iallfall

Du är så grym = FYFAN VAD SEXIG DU ÄR

Ne asså jag måste dra nu - Vad vill du mig, KAN DU SLUTA KLÄNGA?!




Det killar tänker när vi säger....


"Ne asså jag måste hem ikväll sorry hehe"
Jävla oh, fan e grejen varför kan hon inte sova MED MIG IKVÄLL?

"Asså jag gillar verkligen dig"
Börja inte det snacket nu

"Hur gammal är du?"
Kommer hon dissa mig nu om jag är för gammal, hm ska ja va rolig o driva, då kanske hon blir mer avslappnad?

"Vart tog din killkopis vägen?"

Han svarar förmodligen "Ja vene, vi letar rätt på han"
MEN  tänker: Vad vill du min kompis nu... JAG VILL JU HA DIG?!






Såhär kan många fungera och inte riktigt säga hela sanningen om ens tankar. Men det håller ju livet intressant.
Vi kommer aldrig kunna läsa varandras tankar helt. Men vad man vet om killar är att dom oftast är mer okänsliga.

DET MAN SKA GÖRA FÖR ATT LURA KILLAR I SÅNNA HÄR TILLFÄLLEN. VISA ATT MAN VET VAD DOM EGENTLIGEN TÄNKER.  MAN SKA SÄGA DET RAKT UT.


Säger en kille

" ja kör dig, lovar" Svara ärligt "Tror du ja e dum i huvvet lr ja känner inte dig"

"Fan vad sexig du är ja bara måste få ditt nummer" Svara "Haha du e lite sugen asså;)"

"Vilken film ska vi se" Svara "Spelar det verkligen någon roll :)?"



När en bil stannade och en kille i bilen lr stora feta bilen haha började snacka med mig så sa han "Ja kör dig hem"
Då svarade jag "Hhaha har du kattungar där bak också eller?"

Allltså få honom att förstå att fråga en tjej på gatan om man får köra dom hem förknippar man direkt med våldtäckt. Å kattungar med vad man ska "visa" för att nå dit.


När man svarar på sånna sätt tillbaka till en kille då får man direkt ansiktuttrycket på dom som säger ALLT.
Mer än allt t.o.m. Du kommer ha honom på plats på en sekund och se i hans ögon om han verkligen menade det han sa. Eller om det fanns andra "kåta" eller vanliga tankar bakom det.
Det är någon killar är SÄMST på att dölja! KÖR!



TILL KILLAR



Säger en tjej "Vad tycker du om mitt linne då ihih ;)"  Hon vill såklart bara ha bekräftelse.
Så för att göra tjejen mer galen i dig så ska du svara. "Den va jättefin :)" INGET MER.
OM du däremot vill verkligen säga att hon är skitsexig i det hon har på sig, säg det inte högt, gå närmare henne och nudda henne lite vid höfterna o säg, du e skitsexig medans du tittar henne i ögonen.

Skullle du ropa på dina polare o säga "kolla visst är hon het i den?!!"   Då framstår du bara jättekåt.


"Du kommer inte få ligga med mig ikväll iihih ;)"
Hon menar "Hehehe ja e jätte tänd på dig men ska va en jobbig fjortistease o leka svår"
En tjej hade ALDRIG sagt en sådan sak om hon inte vore taggad. Hon säger det endast för att reta dig och hoppas på att "bli mer cool" SKIT I HENNE DÅ OCH IGNORERA! Kanske t.o.m svara "haha okej, synd för mig då ;)"
Då hade hon inte ens nämnt den saken oavsett hur uppenbart det skulle vara att killen är ute efter sex.

"Ja gillar när du har håret sådär"
Hon menar "FYFAN VAD SNYGG HAN ÄR NU, KAN HAN INTE ALLTID VA SÅHÄR?!


Säger du som kille till en tjej att ni ska gå på bio, o sen ändrar era planer genom att ge förslaget "Ska vi inte se hemma hos mig istället"?

Hon kommer tänka två tankar.
"Han vågar inte gå på bio som om det skulle betyda seriös dejt"
Eller
"Han vill kanske ligga, kanske."

HAN MENAR "Det är softare att va hemma ifall man vill börja ta på varandra, om ja får bestämma så har vi sex ikväll :D"




ÖPPNA MUNNEN, DET ÄR INTE SVÅRT! Vissa tänker och svarar annat för att vara på säkra sidan. Å andra bara säger rakt ut och hoppas på det bästa! Det kanske skulle bli fel om man sa till en tjej "fan vilka snygga tuttar du fick i den där tröjan" Då kommer vi såklart tänka "Bara det han tittar på eller?" Men vi är samtidigt medvetna om vad vi har tagit på oss. Så säger en kille "fin tröja" när tuttarna nästan hänger ut, då vet vi redan vad saken gäller...



En Kille kan tycka att en tjej har en fin tröja även om tuttarna sticker  ut. Men det märks när han säger det vad ha menar. Går inte att undvika.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0